Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vito05 schreef:Wat een slechte service.
Maar het is inderdaad altijd een moeilijk verhaal: klachten en retouren.
Tuurlijk worden er flinke krachten uitgeoefend op de deken er zit meestal een paard in dat 500 kilo gemiddeld weegt en die er alles mee moet kunnen doen.
Ik zou daar toch echt flink stennis maken.
Kun je aan de binnenvoering zien hoever het stiksel vast heeft gezeten?
Janine1990 schreef:vito05 schreef:Wat een slechte service.
Maar het is inderdaad altijd een moeilijk verhaal: klachten en retouren.
Tuurlijk worden er flinke krachten uitgeoefend op de deken er zit meestal een paard in dat 500 kilo gemiddeld weegt en die er alles mee moet kunnen doen.
Ik zou daar toch echt flink stennis maken.
Kun je aan de binnenvoering zien hoever het stiksel vast heeft gezeten?
Nee, dáár los je iets mee op....
Die wordt ook netjes gerepareerd en krijg je ook niet meteen een nieuwe mee.
En dat die daarvoor schoon moet zijn lijkt mij vrij logisch.
MamboBeach schreef:Zeker na 6 weken vind je het een prima oplossing, Debbie??? Als je bank, broek, tafel, koelkast kapot gaat na 6 weken, vind je dat ook normaal?
Nogmaals, je koopt een deken voor een PAARD, geen jurk bij de Hema voor je PAARD. Deze bedrijven horen een deugdelijk product te leveren en die weten ook wel dat een PAARD niet stilletjes in een hamsterkooi leven. Al met al, deze dekens worden getest. Mijn paard staat dag en nacht buiten met een winter/buitendeken op. Waar zou ze staan denk je, en zal ze wel eens rennen? En rollen enz.? Mijn deken is niet stuk hoor en ze heeft dat deken dag en nacht op. Gaat hij stuk binnen 6 maanden, dan heb ik recht op een reparatie en anders een nieuw deken.
Dat jullie je zo makkelijk laten piepelen. Het is ook algemeen bekend dat maar heel weinig mensen weten dat je op ieder product 6 maanden garantie hebt.
robert45 schreef:Garantie betekent niet omruilen mensen!
Garantie betekent dat een bedrijf of leverancier het product hersteld. Wanneer het echt niet anders kan zouden ze je een nieuwe kunnen geven.
Makkelijk als je een auto koopt. Binnen 6 maand een mankement eraan is een compleet nieuwe auto......
MamboBeach schreef:Zeker na 6 weken vind je het een prima oplossing, Debbie??? Als je bank, broek, tafel, koelkast kapot gaat na 6 weken, vind je dat ook normaal?
Janine1990 schreef:MamboBeach schreef:Zeker na 6 weken vind je het een prima oplossing, Debbie??? Als je bank, broek, tafel, koelkast kapot gaat na 6 weken, vind je dat ook normaal?
Nogmaals, je koopt een deken voor een PAARD, geen jurk bij de Hema voor je PAARD. Deze bedrijven horen een deugdelijk product te leveren en die weten ook wel dat een PAARD niet stilletjes in een hamsterkooi leven. Al met al, deze dekens worden getest. Mijn paard staat dag en nacht buiten met een winter/buitendeken op. Waar zou ze staan denk je, en zal ze wel eens rennen? En rollen enz.? Mijn deken is niet stuk hoor en ze heeft dat deken dag en nacht op. Gaat hij stuk binnen 6 maanden, dan heb ik recht op een reparatie en anders een nieuw deken.
Dat jullie je zo makkelijk laten piepelen. Het is ook algemeen bekend dat maar heel weinig mensen weten dat je op ieder product 6 maanden garantie hebt.
Zal ik robert45 quoten??? Of heb je het zelf gelezen????
Nog maar eens, wellicht ten overvloede...robert45 schreef:Garantie betekent niet omruilen mensen!
Garantie betekent dat een bedrijf of leverancier het product hersteld. Wanneer het echt niet anders kan zouden ze je een nieuwe kunnen geven.
Makkelijk als je een auto koopt. Binnen 6 maand een mankement eraan is een compleet nieuwe auto......
Debbie schreef:MamboBeach schreef:Zeker na 6 weken vind je het een prima oplossing, Debbie??? Als je bank, broek, tafel, koelkast kapot gaat na 6 weken, vind je dat ook normaal?
Bedankt voor de vriendelijke toon![]()
Naar mijn mening is een bank/koelkast,etc. Toch een product met een langere levensduur en minder risico's dan een paardendeken.
Tuurlijk hoort een deken niet na 6 weken kapot te gaan, maar als ze deze dan willen repareren is dat toch hartstikke fijn?
Als mijn koelkast kapot gaat dan maken ze die ook hoor, staat er heus niet meteen een nieuwe voor de deur.
GP60 schreef:Jullie met stennis trappen.......... Met een goede nette uitleg kom je een heel stuk verder!
MamboBeach schreef:Dat jullie je zo makkelijk laten piepelen. Het is ook algemeen bekend dat maar heel weinig mensen weten dat je op ieder product 6 maanden garantie hebt.
stef schreef:MamboBeach schreef:Dat jullie je zo makkelijk laten piepelen. Het is ook algemeen bekend dat maar heel weinig mensen weten dat je op ieder product 6 maanden garantie hebt.
Heeft niks met "je laten piepelen" te maken.
Divoza verkoopt onder bepaalde voorwaarden, en Divoza houdt zich in het geval van TS aan die voorwaarden.
Dat er dan mensen zijn die altijd en eeuwig het onderste uit de kan willen hebben (terecht of onterecht) en daar ook nog mee weg komen.,.... tja... Zegt meer over die mensen dan over de firma denk ik.
Nogmaals: Deken is kapot, tja, das klote. Maar divoza houdt zich nog steeds aan hun eigen voorwaarden, dus mijn inziens kan je geen flikker
MamboBeach schreef:jij betaald centjes ergens voor en daar mag je dan toch ook wel iets voor verwachten?