Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
opisop_shop schreef:niemand wil je gelijk maken met de grond, iedereen probeert je de ogen te openen.
Ik probeer je alleen vanaf het begin van dit topic al duidelijk maken dat dit niet goed is voor je paard.
Jij denkt dus echt, dat een paard zo vooruit kan denken dat hij weet "oeh, dit moet ik nu niet doen want anders heb ik over 5 jaar pijn aan mijn rug" ?
Kom op zeg, dat meen je toch niet serieus?!
Geen enkel dier kan vooruit kijken op die manier en dat zullen ze ook niet doen.
Wat jij doet is niet goed voor je paard en heeft geen enkele toegevoegde waarde what so ever, daar had je best nog mee kunnen wachten totdat hij oud genoeg is.
Cchanny schreef:Leuk kopje heeft ie !
Over nu al zadelmak maken laat ik me niet uit.
opisop_shop schreef:jong geleerd is oud gedaan zeg je, waarom heb je er dan niet een zadel opgeknupt toen hij 1 jaar was?
Dan was hij misschien wel helemaal niet moeilijk geworden?

alexmeder schreef:Omdat dat niet kan hij is over 2 maanden 3 jaar . Hij heeft 6x aan de longe gelopen en op zijn 3.5 wordt hij ingereden.
Waar slaagt het nu op om dat te zeggen ?
IK BEN NIET DOM HOOR
alexmeder schreef:opisop_shop schreef:jong geleerd is oud gedaan zeg je, waarom heb je er dan niet een zadel opgeknupt toen hij 1 jaar was?
Dan was hij misschien wel helemaal niet moeilijk geworden?
Omdat dat niet kan hij is over 2 maanden 3 jaar . Hij heeft 6x aan de longe gelopen en op zijn 3.5 wordt hij ingereden.
Waar slaagt het nu op om dat te zeggen ?
IK BEN NIET DOM HOOR
alexmeder schreef:Ben jij niet slim bezig ! ? ik heb dat vanaf het begin al gezegd !
LEES EENS GOED ipv scheel over de tekst te kijken mens toch ! ik heb aan heel jou echt helemaal geen boodschap !
_San87_ schreef:alexmeder schreef:Ben jij niet slim bezig ! ? ik heb dat vanaf het begin al gezegd !
LEES EENS GOED ipv scheel over de tekst te kijken mens toch ! ik heb aan heel jou echt helemaal geen boodschap !
Jij vroeg om meningen, dat die meningen niet in je straatje passen geeft je geen vrijbrief idioot te gaan posten.
alexmeder schreef:_San87_ schreef:
Jij vroeg om meningen, dat die meningen niet in je straatje passen geeft je geen vrijbrief idioot te gaan posten.
Ik vroeg om meningen over hoe mijn paardje eruit zag dus FOTO"S niet om wat en hoe. Want ik doe toch verder hoe ik met m werkte hoor
alexmeder schreef:wat vinden jullie ervan?
hij is al aardig groot!
SofieHavan schreef:Voor een handelaar is het niet anders, maar bij een handelaar kan je er vaak (niet altijd) van uit gaan dat die 'winst' voor het welzijn van het paard zet. Terwijl een particulier toch vaker anders redeneert en het beste wil voor zijn/haar paard.
In dit geval gaat het over een particulier die ook het beste wil voor haar dier, er zit dus geen winst-idee ofzo achter waardoor het snel moet gaan. Dus kan je er sneller van uit gaan dat er wél degelijk nagedacht is over deze keuze en dat die beslissing genomen is in functie van het welzijn van het dier
Niet in hokjes denken.
Dat zijn dan zaken die gebeuren op max 5 dagen en de overige 360 dagen staat ze dood leuk in een kudde op de weide
... Snap je mijn punt?