Roxxiejj schreef:Maar wat is dan de selectie procedure? Dan komen nieuwe mensen toch nooit aan bod?
Nav je prestatie's word gekeken wie er geslecteerd worden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roxxiejj schreef:Nogmaals: dan komen nieuwe ruiters in die klasse toch nooit meer aan het rijden? Een voorselectie van wedstrijden is wel een goed idee, maar als het open inschrijving is, vind ik 'wie het eerst binnenkomt, wie het eerst maalt' niets meer dan eerlijk
ladyenpippi schreef:Sporter: Je hebt het echt helemaal mis, de bondscoach maakt een selectie wie er mee mag doen, dat is elke wedstrijd anders (Junioren en Young riders). En met de Junioren en Young riders is het ook zo dat je je gewoon op kunt geven. Weet niet met welke wedstrijden jij mee doet maar volgens mij heb je geen gelijk.
En het is toch wel net zo eerlijk dat er toch mensen zijn die zich gewoon kunnen inschrijven, anders zullen dus altijd dezelfde mensen aan start zijn. Zullen er altijd dezelfde mensen aan de top staan en zo krijgen we dus geen nieuwe combinaties op hoger niveau.
Hoe kom jij eigenlijk bij dit verhaal?
ladyenpippi schreef:Ik heb het toch ook niet over selectiewedstrijden?
Maar waarom vind je het niet normaal dat je je zo kunt inschrijven bij internationale wedstrijden? Het is toch wel net zo eerlijk ook bij internationale wedstrijden dat bijvoorbeeld gewone ruiters ook de kans krijgen om aan start te komen?
En natuurlijk ben jij dat
Kan me geen betere voorstellen
vond het wel vreemd dat ze gewoon willekeurig kiezen op naam.. maar ja t is niet anders haha

Roxxiejj schreef:We hebben het over het ZZ licht he? Niet over Junioren, Young Riders of whatever. ZZ licht kent een open inschrijving, die hebben dus niets, maar dan ook niets te maken met een bondscoach.
Of heb je me mij iets niet verteld, Anky? Heb jij een bondscoach? Dat was ik toch??
haha. Maar trek hem maar aan zijn jas, en vertel het hem maar is even