Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zooist schreef:Wendy1978 schreef:En wie was de bokker nou met de steentjes en de krik?
Ik weet even niet meer welke bokker dat nou was..
Ze heet Aaike en kwam uit de buurt van Breda, maar weet geen boktnaam!
Maar ook echt super!!!!
quintusgl schreef:friesiszwart schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat ANWB en politie niet te hulp schieten. Wij hebben ooit langs de snelweg met een lekke band gestaan en toen wij de ANWB belden en vertelden dat er een paard met veulen in de trailer stond was er direct alarm geslagen en gingen wij voor op andere pechgevallen.
Ik denk dat je toen mij aan de telefoon gehad hebt....... WErkte toen nog bij de ANWB en heb dezelfde melding gehad met paard, veulen lekke band en rook. Bij het woordje rook kreeg ik een heeeeel rood hoofd en kreeg een beangstigend gevoel. Heb toen idd de politie opgeroepen en collega's er tussen gezet om voorang te geven. Moest er niet aan denken wat er had kunenn gebeuren als de rook de trailer in kwam. Maar fijn te horen dat dat goed is afgelopen.Zelf hoor je nooit hoe het is afgelopen.
Ik vind het ook raar dat de ANWB niets eed. Met dieren in trailer moesten we op de snelweg altijd voorrang geven. Ik weet niet hoe dat nu is.
Top dat bokt er op zulke momenten is.
Zooist schreef:Alleen Birgit ontbreekt daar! Ook een bokker die met de auto is gekomen!
[FZ] [Dienstmededeling] Bokt NieuwsBrief van december