Je kunt ook reizen tot aan Rotterdam Lombardije, en dan nog 10 minuten lopen.. Valt wel hoor, is alleen over industrieterrein.. Maarja, ook daar kun je lopen
Maar daar zijn ze wel aan 't bouwen Dus erg fijn is 't niet
Lous
Geplaatst: 18-03-11 23:02
Ik ga nooit over het industrieterrein. Bij de trams en bussen omhoog. Dan naar links, de eerste recht en dan helemaal rechtdoor over het fietspad. Daarna oversteken naar recht een stukje rechtdoor en dan ben je er.
Maarruhh gaat de sokkenomslaan actie nog door?????(vorig topic) Ik heb vorig jaar hele tijd naar beneden gekeken maar heb ik niemand gezien met 1 sok omgeslagen
Hij is sinds vorig jaar pas zo laat hoor. Twee jaar geleden had ik hem zeker al een maand van tevoren. Toen lag er altijd een hele stapel op stal. Sinds vorig jaar dus niet meer. Wel balen.
Als ik hem heb zal ik het zeker proberen om te scannen
01San
Geplaatst: 22-03-11 21:37
01San schreef:
Jaaaaaaa ik ga ook weer tentenkamp!!!
Maarruhh gaat de sokkenomslaan actie nog door?????(vorig topic) Ik heb vorig jaar hele tijd naar beneden gekeken maar heb ik niemand gezien met 1 sok omgeslagen
Ludique96
Geplaatst: 22-03-11 21:38
@01San Zou wel leuk zijn als we dat weer gaan proberen...
Ik baal er nog altijd van dat er niet meerdere kampen zijn! een x aantal jaar geleden, was er eens een tentenkamp in ruurlo!! was echt een super succes!:D:D daarna helaas nooit meer geweest! ´s ochtends om 09,00 uur was het echt al loei druk!!
Nee je krijgt jammer genoeg geen korting maar wel leuk om andere bokkers te zien toch
maarreh dat over de schaap is niet gebeurd hoor afgelopen tentenkamp.. ik was hele tijd naar beneden kijken naar sokken van andere bokkers hahahahhahahaahha