Maar nee hoor. Het is 'het mannelijk geslacht op bokt alarm'.
Ziet er goed uit van je broer na zo lang weer op het paard! Om maar ontopic te blijven.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sannnn schreef:Hahaha, ik dacht dit zal wel weer een reltopic zijn gezien aan het aantal pagina's.
Maar nee hoor. Het is 'het mannelijk geslacht op bokt alarm'.![]()
![]()
Ziet er goed uit van je broer na zo lang weer op het paard! Om maar ontopic te blijven.
en anders heb ik nog wel een hele leuke dochter voor hem en dan mag hij vast wel een keer op haar paard rijden 

suus_ schreef:Sannnn schreef:Hahaha, ik dacht dit zal wel weer een reltopic zijn gezien aan het aantal pagina's.
![]()
Dat dacht je toch niet echt he?
Bij het woordje 'broer' in combinatie met een ITP/HAW/WWW topic en 5 pagina's doet mij dat altijd wel denken aan geïnteresseerde vrouwen berichtjes![]()

__Nathalie__ schreef:jaja! hij heeft alles gelezen, hij vond dat ik hem te koop gezet heb haha maar hij is natuurlijk onbetaalbaar dat snappen jullie zeker wel
chanicha ik las jou zin op een ietwat verkeerde manier ik heb hem 3 keer op nieuw gelezen. Ik las ipv op haar paard rijden, op haar paardrijden
__Nathalie__ schreef:jaja! hij heeft alles gelezen, hij vond dat ik hem te koop gezet heb haha maar hij is natuurlijk onbetaalbaar dat snappen jullie zeker wel
chanicha ik las jou zin op een ietwat verkeerde manier ik heb hem 3 keer op nieuw gelezen. Ik las ipv op haar paard rijden, op haar paardrijden
Sannnn schreef:Hahaha, ik dacht dit zal wel weer een reltopic zijn gezien aan het aantal pagina's.
![]()
Talonius schreef:Als hij nog priveles nodig heeft, dan meld ik me geheel vrijwillig aan![]()
Vind dat hij zijn benen erg netjes en rustig laat afhangen, houding komt straks ook vast weer helemaal in orde. Zou leuk zijn als hij weer wat actiever gaat rijden. Je mag trots zijn op zo'n broer, die er na 10 jaar zomaar weer opstapt!
als ik een hindernis neer had gezet was die er zo over heen gesprongen
berdien85 schreef:Wat voor privéles... hahaha die was ook te makkelijk om te laten liggen
Ik vond het al zo raar dat niemand anders dit al gepost had, haha. Is natuurlijk een inkoppertje! Je hebt een onwijs leuke broer, maar ik ben al 12 jaar voorzien (tjee, wat klinkt dat als een oude doos
)__Nathalie__ schreef:Alja schreef:wat een lekker plaatje!
zal hem eens ff gaan opzoeken op jouwn hyves
![]()
haha nog geen date! wel animo zat idd![]()
Hij heeft alles gelezen maar is er nog niet over uit of die durft te reageren
haha wat een prachtige man, en wát rijd hij leuk!