Past bij d'r en is toch wat "meisjesachtiger" dan alleen Bobbie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dat zeg ik niet snel van een arabiertje, ik denk dat de mix gewoon precies goed is. (Al vond ik Jeddah ook heel gaaf, en dat was EN een arabier (mix) EN een schimmel!)
Wat het, nu, makkelijk maakt is dat ze een super goed nieuw tehuis gekregen heeft waar ze het onwijs naar haar zin heeft! Ze is, samen met Malle (onvoorstelbaar gaafgewoon!) naar Engeland verhuisd. Ik heb haar zelf gebracht en daar een aantal ritjes samen met hun nieuwe eigenaars gemaakt, ik had het niet beter kunnen treffen en Jeddah is dan ook niet "verkocht" maar weggegeven aan ze.
Jeddah schreef:Ja, het "loslaten" van Jeddah was onwijs moeilijkWat het, nu, makkelijk maakt is dat ze een super goed nieuw tehuis gekregen heeft waar ze het onwijs naar haar zin heeft! Ze is, samen met Malle (onvoorstelbaar gaafgewoon!) naar Engeland verhuisd. Ik heb haar zelf gebracht en daar een aantal ritjes samen met hun nieuwe eigenaars gemaakt, ik had het niet beter kunnen treffen en Jeddah is dan ook niet "verkocht" maar weggegeven aan ze.
! Ik heb volgens mij even gemist hoe oud ze nou precies is, ze ziet er nog wel heel erg puppy uit namelijk.
wel fijn dat je nu voor zowel jeddah als malle een goede plek hebt gevonden
.
Gezien het arabisch bloed is ze inderdaad kwa uiterlijk nog best jeugdig. We doen het dan ook rustig aan
. Soms lijken ze juist ouder dan ze zijn en dan ga je gauw te snel. Ariebombarie schreef:wat een plaatje! heel veel plezier met je meisje
paar leuke namen:
Amira - prinses
Zahra - prachtig, stralend

Niet zo'n leuke naam voor een Arabier vind ik! Maar leuk dat je haar orginele naam nog er in hebt verwerkt.
Maar het past wel, en het past mij ook
Ik heb een paar dagen Farrah geprobeerd want dat vind ik een prachtige naam, maar het voelde gewoon niet "eigen" zeg maar.
Inderdaad, het paardenleven is overal hetzelfde
Lekker wandelen en tutten en elkaar leren kennen enzo. 

Heel veel plezier met haar. 
) 
een zwart/rode zou super staan bij haar he?