Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Er zouden idd. scherpe stenen of stukjes glas kunnen liggen,maar het stuk zand waar ze altijd rollen daar ligt een hele grote plas water.Deze plas ligt er al een poosje en daar rollen ze altijd omdat daar dus zand ligt.
Ook rollen ze wel een op andere stukken waar gewoon gras is,ik heb wel gekeken maar zag zo niets liggen.Ze hebben dus vaste rol plekken en de andere pony's rollen ook op deze plekken.Ook hun zouden dan wondjes moeten hebben?vooral de ruin rolt gelijk na fyanne.
Maar ik snap wel wat je bedoelt,dat had idd. een mogelijkheid kunnen zijn.
Stillnoname schreef:Er zitten een paar flinke halen in zeg.
Joh, ik denk toch dat het een paar gekken zijn geweest.
Net zoals mijn opa altijd zei: Er lopen meer gekken rond, dan ze vast zitten. En dat begin ik nu steeds meer te begrijpen.
msnowy schreef:Waarom laat je er niet een dierenarts naar kijken, dan weet je toch meteen of het toch niet je eigen paarden zijn geweest? Ik zou meteen toen ik het ontdekt zou hebben de dierenarts gebeld hebben want ik zou gelijk willen weten wie dat gedaan zou kunnen hebben.
utleta schreef:gohya schreef:dat is niet waar er mag altijd maar dan ook altijd een onderkomen voor je dieren gebouwt worden ik zou een schuilstal maken die je dicht kan doen makenOmdat ik geen stal heb en er daar nix gebouwd mag worden.
Er staat stroom op het lint,een behoorlijke klap.
vaa schreef:jori_X schreef:Als iemand met een mesje te werk is gegaan lijkt het me dat er meer open wondjes zouden zijn. Op de meeste plekken is alleen haar af. Zo lijkt het in ieder geval op de foto's!
sigaretten uitdrukken op de vacht??
is ook gebeurd bij de poown van mijn buren
Shenavallie schreef:Mijn eerste gedachte is ook: weghalen daar! Of een ander baasje/opvang voor de dieren zoeken, want dit is echt heel erg! Vraag anders bij boeren in de omgeving of ze je tegemoet kunnen komen.