Jan weet je toevallig ook al of er voldoende trainingsmogelijkheid is om je daar een hele week te vermaken met je paard?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YOYO schreef:Leuk zo een grote show, maar ik mis het WRAN-gevoel.
55.000 dollar added money voor de DRHA, 13.000 dollar added money voor de NSBA, wat is er voor de Dutch champions? de eer? of worden daar ook gesponsorde prijzen voor geregeld of zelfs prijzengeld?
De WRAN wordt in mijn beleving behoorlijk ondergesneeuwd in dit evenement.
Je leest ook weinig over de kampioenschappen, het is voornamelijk reining van de NRHA.
De WRAN is het ondergeschoven kindje.
Kunnen we niet weer terug naar een echt WRAN NK? Waar WRAN ruiters onderling strijden om het WRAN kampioenschap ipv ruiters die je nooit ziet op WRAN wedstrijden die dan even de WRAN titels weg komen halen als opwarmrondje voor de grote prijzenpotten???
YOYO schreef:Leuk zo een grote show, maar ik mis het WRAN-gevoel.
55.000 dollar added money voor de DRHA, 13.000 dollar added money voor de NSBA, wat is er voor de Dutch champions? de eer? of worden daar ook gesponsorde prijzen voor geregeld of zelfs prijzengeld?
Je leest ook weinig over de kampioenschappen, het is voornamelijk reining van de NRHA.
Kunnen we niet weer terug naar een echt WRAN NK? Waar WRAN ruiters onderling strijden om het WRAN kampioenschap ipv ruiters die je nooit ziet op WRAN wedstrijden die dan even de WRAN titels weg komen halen als opwarmrondje voor de grote prijzenpotten???
dofuzz schreef:YOYO schreef:Leuk zo een grote show, maar ik mis het WRAN-gevoel.
kunnen we niet even met zijn allen heel hard trainen, veel opofferen voor onze paarden en onze sport, bloed (aan zitvlak en benen van de ruiter, niet het paard), zweet en tranen investeren, en beter worden dan die ruiters die je anders nooit ziet op een WRAN wedstrijd ipv ze proberen van een WRAN wedstrijd weg te houden???
Niels schreef:Het Nederlands kampioenschap gaat er toch om welke combinatie het beste is in Nederland
Wat doet het dan ter zake hoeveel je paard heeft gekost, bij wie je les hebt, welke shows je dan normaal start etc?
De beste (zou moeten) winnen, de rest doet er niet toe. Wil jij niet tegen de goede ruiters (omdat je jezelf er niet klaar voor vindt) dan moet je geen NK starten, want dan ben je er blijkbaar nog niet aan toe.
XxNadiehxX schreef:[***] schreef:Het Nederlands kampioenschap gaat er toch om welke combinatie het beste is in Nederland
Wat doet het dan ter zake hoeveel je paard heeft gekost, bij wie je les hebt, welke shows je dan normaal start etc?
De beste (zou moeten) winnen, de rest doet er niet toe. Wil jij niet tegen de goede ruiters (omdat je jezelf er niet klaar voor vindt) dan moet je geen NK starten, want dan ben je er blijkbaar nog niet aan toe.
wow [***], ik ben het helemaal met je eens
Niels schreef:Het Nederlands kampioenschap gaat er toch om welke combinatie het beste is in Nederland
Citaat:**de basisorganisatie voor het westernrijden in Nederland,
**die de belangen van elke westernruiter, ongeacht ras waarmee deze de tak van paardensport beoefent, behartigt
**.......richtlijnen opgesteld die het voor elke ruiter mogelijk maken om op zijn of haar niveau aan wedstrijden deel te nemen.
sliding schreef:Niels schreef:Het Nederlands kampioenschap gaat er toch om welke combinatie het beste is in Nederland
Ik ben het hier niet mee eens.![]()
Als je aan het Nederlands kampioenschap van de WRAN meedoet, dan rijd je een kampioenschap tegen andere WRAN ruiters, net zo goed als het Paints kampioenschap voor de paints is en de Appaloosa kampioenschappen voor de appaloosa, de NRHA voor de reining enz.
Als er dan ruiters bijkomen die nooit WRAN starten, en met hun inderdaad vaak dure paarden onder hun derrière even hun opwarm rondje daar gaan rijden, is dit niet erg motiverend.
crow schreef:Hij was er verleden jaar helaas niet bij maar Jurgen vind ik wel een echte NRHA ruiter hoor.....De echte NRHA ruiters gaan heus niet starten bij de WRAN.
crow schreef:Precies crow, daarom ben ik wel benieuwd wie over een jaar of 5 gaan zorgen dat er 40.000 betalende bezoekers over de vloer komen, ik denk niet de WRAN ruiters.Mensen komen nu eenmaal niet voor Gerda Vis met Play Crow maar wel voor de grote namen bij de NRHA (neem mezelf maar even als lijdend voorwerp).