Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yvonnepuntnl schreef:Volgens mij heeft ze dat eerst ook al geprobeerd thuis (Met rust en geduld)
Calanddra schreef:Niemand zegt hier dat ze het beter kunnen, wel dat er ook andere manieren zijn om een dier zadelmak te maken, namelijk met rust en geduld.
muc schreef:Het valt me mee dat nog niemand heeft geschreven dat je paardje veeeel te jong is om zadelmak te maken. Dan zijn de groeiplaten nog niet gesloten...blablabla
Echt een gave bok! Veel plezier ermee en iedereen die denk dat ze een paard beter zadelmak kunnen maken dan Gert van ´t Hof... probeer het maar eens. Hij krijgt vaak paarden die niet de makkelijkste zijn en waar de meeste mensen het al hebben opgegeven. Een beetje stress voor paarden is niet erg, hebben ze in de natuur ook. Ze zijn niet van suiker!
Jetske schreef:Wat weten sommige mensen het toch weer goed.Het blijft me iedere keer weer verbazen.. Totdat ze zelf een paard zadelmak moeten maken en niet meer weten hoe het moet...
muc schreef:en iedereen die denk dat ze een paard beter zadelmak kunnen maken dan Gert van ´t Hof... probeer het maar eens.
peanutbutter schreef:http://www.youtube.com/watch?v=DjxBRCab ... =1&index=1
Hier een filpje waar Gert zelf de methode uitlegt. Dit commentaar geeft hij zelf tijdens het zitten.
Saar88 schreef:muc schreef:en iedereen die denk dat ze een paard beter zadelmak kunnen maken dan Gert van ´t Hof... probeer het maar eens.
Hier word ik altijd zo moe van.. dat ik het niet eens ben met een bepaalde methode wil toch niet zeggen dat ik het zelf beter kan? En dat heeft niemand in dit topic beweerd. Ik ben de eerste om toe te geven dat ik zelf nooit zou beginnen aan het zadelmak maken van een paard, omdat ik hier geen ervaring mee heb en dat dus niet alleen zou durven/willen. Maar ik ben ook de eerste om te roepen dat ik mijn paard nooit naar deze Gert zou brengen, omdat ik wel ervaring heb met paardengedrag.
Ik vind het een naar filmpje en zie een angstig paard die niet snapt wat er van hem gevraagd wordt. Maar waarom deze felle reactie? TS reageert netjes en accepteert dat niet iedereen het hiermee eens is. En tja, die meningen zul je tegen blijven komen wanneer je een topic plaatst.
blokje schreef:peanutbutter schreef:http://www.youtube.com/watch?v=DjxBRCab ... =1&index=1
Hier een filpje waar Gert zelf de methode uitlegt. Dit commentaar geeft hij zelf tijdens het zitten.
hihi hij kan in iedergeval beter een paard uitzitten dan menigt mens!
peanutbutter schreef:Jolanda: Wie ben jij om te beweren dat mijn paard geen basis heeft gehad???? Mijn paard is gewoon netjes bijgezet gelongeerd geweest, rustig een keer een zadeltje op gekregen. Dit alles ging zonder enige kick. Tot we gingen, of beter gezegt probeerde, te gaan zitten.