Heb er al helemaal zin in, en erg goeie korting gekregen met de kaartjes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nicolet90 schreef:ik ga zondag heen!
gister ook 2 kaartjes gekocht via groupon.
khoop wel dat we naast elkaar kunnen zitten omdatk wel 2 aparte codes heb gekregen

Lotte18 schreef:HenJ schreef:Ik ben nu twee keer geweest vorig jaar en een paar jaar terug. Ik vond het tegen vallen... helaas.
Cavalia vond ik mooier, maar de mooiste die ik het gezien was heel wat jaren terug Goa in nijmegen. Bere mooie show.
Misschien komt het ook wel dat het de eerste show was en ik niet niet zoveel van paarden wist...
Maar dit jaar ga ik niet. Vind de kaarten te duur.
Jaa Goa! Daar ben ik ook geweest. Dat was zooo sprookjesachtig!Ik wilde als kind altijd meedoen in die show, hihi.
Nicolet90 schreef:ik heb me kaartjes via groupon, net naar seetickets gebeld en kheb net mn tickets gekregen via de mail![]()
wel jammer dat je niet in het mooiste vak zit, maar ach, het is toch een rondje (ik denk dat groupons gewoon een vak heeft gekocht als het ware).
ik heb er wel zin in!![]()
ook nog mooi treinkaartjes kunnen kopen bij de hema voor weinig geld, dus ht gaat helemaal goedkomen
Rooow schreef:Nicolet90 schreef:ik heb me kaartjes via groupon, net naar seetickets gebeld en kheb net mn tickets gekregen via de mail![]()
wel jammer dat je niet in het mooiste vak zit, maar ach, het is toch een rondje (ik denk dat groupons gewoon een vak heeft gekocht als het ware).
ik heb er wel zin in!![]()
ook nog mooi treinkaartjes kunnen kopen bij de hema voor weinig geld, dus ht gaat helemaal goedkomen
Heb jij ook zo vreselijk lang aan de telefoon gezeten voordat je iemand aan de lijn kreeg?
Ik zit in vak H rij 3, waar kan je vinden of je het dan goed kan zien?
zitten weer hetzelfde als 2 jaar terug vak E . lekker hoog, moet alleen met de trein er heen kloten hopelijk ligt er dan geen sneeuw