Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Brainless schreef:(HEEELLL) Vroeg gaan en bij het Sprookjeshof parkeren.
rayoow schreef:ben beetje blond
Is toch in groningen?

Brainless schreef:Bij het sprookjeshof (nou ja, er tegenover in het weiland) kun je zeker tot 10uur parkeren. Daarna wordt het (vooral met trailer) een stuk moeilijker.
Ook moet je bedenken dat plekken dichterbij overdag zeer moeilijk te bereiken zijn omdat er dan veel mensen lopen.
nikolletje schreef:Wij gaan rond de klok van 03.00 die kant op. Heb nooit ver hoeven lopen voor de auto. Met of zonder trailer. Gewoon vroeg zijn dat is het gewoon.
Moet ik wel zeggen dat je dan wel aardig moet kunnen sturen om er aan het eind van de dag weer uit te komen
tina schreef:is dan wel handig dat wat je meeneemt ook rustig is en zich makkelijk laad verladen
Valencia2002 schreef:Ik weet niet of ik dit jaar wel durf te gaan haha. vorig jaar bijna een Bleg gekocht, omdat ze mij zooo zielig aankeek, maar die merrie kostte nog 850 euro en was een veulen.
Heb er nu nog 2 te koop staan, dus denk niet dat ik durf te gaan.
Volgende keer wanneer ik misschien wel stallen bij huis heb dan een trailer mee of misschien wel een vrachtwagen haha. Kan ik weer bij naambordjes een bestelling doen hahaha

GamblersCup schreef:tina schreef:is dan wel handig dat wat je meeneemt ook rustig is en zich makkelijk laad verladen
Ik neem niets mee náár de markt, we willen daar wat kopen en dan weet je helaas niet of het dier rustig is en zich makkelijk laat laden. Maar goed, we proberen eerst wel bij dat sprookjesding en hopen op een plekje.