Vendoux schreef:Ik heb het zelfde tong- probleem ook eens met een leerling gehad! Toen lag het aan mijn intructie en natuurlijk de "druk" terwijl de ruiter in kwestie zelf niet handig genoeg was vlug in haar hand te worden... Hoe ik het ook overbracht!!
En als ik dan zie op dit topic dat het nu weer de fout is van Intructie, Osteo's etc. dat ze probleem niet gezien hebben denk ik: Kijk eens kritisch naar jezelf heb jij het wel goed toegepast? En stond je er toen voor open?? Wedstrijden staan toch vaak op nr 1 anders zou je niet starten!
Gefeliciteerd! U heeft met STIP de allerbelachelijkste post in dit topic gepost! U wint hiermee de Gouden Flapdrol! Omdat er niet gedacht wordt dat de belachelijkheid van uw post nog overtroffen gaat worden, hoeft u de wisselbeker volgend jaar niet meer in te leveren!
En dan nu weer even serieus:
Waarschijnlijk heb je het dan niet goed uitgelegd, want als instructie moet je je aan elke leerling zo kunnen aanpassen dat je het voor iedereen begrijpelijk kunt maken. Het is tevens als instructie je taak om iemand handiger te laten worden. Je mag dus nooit je leerlingen beschuldigen van iets dat ze niet kunnen, want jij bent tenslotte de leraar en zij zijn niet voor niets de leerling.
Heb jij niet toevallig iets te maken gehad met Noah in het verleden, want dit is je eerst post en meteen een kritische noot in dit topic, valt verder niet op hoor
enkel dat niemand een oplossing kon aanbrengen die resultaat opleverde. Terwijl de oplossing vrij simpel blijkt, en ik vind het apart dat er niemand eerder op dit idee gekomen is. Noor komt wél met goede oplossingen, die ook werken als ik zelf rijd. Al vanaf les 1 bij Noor is het tongprobleem zo goed als opgelost. Ik hoor in haar lessen een hoop dingen die ik van andere instructeurs nog nooit heb gehoord en dit wordt ook begrijpelijk en duidelijk uitgelegd.
Als eerste moet ik even kwijt dat je echt top bent Noor!!