Ik vindt het ook wel een schitterende combinatie hoor; én lange manen én geen nepstaart en toch winnen, echt heel mooi!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romkabouter schreef:Nee hoor, want ondanks dat korte manen of een hengsten vlecht de DO's zijn, heeft er toch maar mooi iemand met lange manen (weliswaar in staarten) gewonnen in de western pleasure select 2009
http://www.youtube.com/watch?v=stEgqgnbC4M
Soms is het juist weer goed om eens iets anders dan anders te hebben.
HumbleTalent schreef:Misschien is het een idee om een keer een WRAN show te organiseren waarbij alle goede showruiters van Nederland worden uitgenodigd om gratis te starten en hun paard te stallen en waarbij hun lunch verzorgt is etc. Een soort van clinic die deze mensen geven, maar dan in de vorm van de wedstrijd starten zoals ze dat ook op een grotere wedstrijd gedaan zouden hebben.
Een paar namen zouden zijn:
Karin van Bekkum,
Sarah de Weerd,
Roelie Muller,
Babara Ceusters,
Aline de Jong,
Ed Gosen,
Colin Rietdijk,
Laat die mensen is volledig gegroomed en uitgerust als voor een EK gratis starten om het voorbeeld te verbeteren bij de WRAN.
Edit: sorry Xono
HappyAppy schreef:"ze" hebben helemaal niet mooi pech, jij hebt mooi pech !! "ze" geven de punten en als je binnenkomt met een DONT zul je daar in meerdere of mindere mate op afgerekend worden, dus jij hebt ofwel mooi pech, ofwel werk je door tot goed werkt op een western snaffeltje. Net zoals ik persoonlijk meegemaakt heb dat ik gedisqualificeerd werd in de hunter under saddle omdat ik reed met een GD Don Dodge western snaffle ipv een hunter snaffle, kun je ook in een western klas gedisqualificeerd worden voor een engelse bustrens. je zal maar net die verkeerde jury hebben
Romkabouter schreef:spicegirl schreef:hi hi rom, ik zie nu pas dat je kabouter knippert
mooi op tijd, doet ie pas 5 jaar