Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crazycactus schreef:@HT hier rijd ik wel working cowhorse mee, dat is wel in stijl
storrum schreef:Silke Woitaschek, meervoudig europees kampioen western riding en trail (en ook hms geloof ik) en ontelbaar veel punten in andere disciplines w.o. pleasure en reining, rijdt haar merrie altijd met een hengstenvlecht.
Dus als je heel erg goed bent is het geen probleem
HumbleTalent schreef:crazycactus schreef:FF een vraagje he... Ik ga volgende maand een natuurtrail rijden. Wat vinden jullie.... (tis dus niet in de bak maar in de "vrije natuur" ) showoutfitje of wat meer old fashion, overhemd, met chinchs, buckaroolaarzen (broek natuurlijk in de laarzen) en een romal???? Do or don't???
Het ligt heel erg aan het soort trail en de promotie ervan. Zoals pekela (zeg ik dat goed) die hadden een buiten trail, maar ik vind wel dat je daar in je showoutfit hoort. De Farmersfield trail daarentegen zou ik een meer casual outfit nemen.
Op de beschrijving nu:
Ik zeg de showoutfit, maar niet overdressed. Op het moment dat iemand begint over broek in laarzen wordt ik gek.
Ik zou gewoon je normale showoutfit dragen die het minste bling heeft.
spicegirl schreef:Ik was de staart, daarna laat ik hem drogen (terwijl je je paard aan het stieken bent bijv.). Ik laat hem rustig de hele nacht drogen (uiteraard in super schone stal!). Dan smorgens een mega losse vlecht erin, zodat maar net de staartzak blijft hangen. Zodra je dat los haalt zitten er geen golfjes in. Ik krijg in elk geval niet voor elkaar dat ik golfjes in de staart krijghoe houd ik een schone en steile staart ?