Kwam er te laat achter dat mijn startnummer 1-10 verloopt....
ga ik niet meer halen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu maar hopen dat we zondag niet heeeeeeeel veeeeeel gaan inlopen daartussen
Kan ik rustig zadelen en ook nog even inrijden
Op naar zondag
Zack schreef:Ja word hier ook een lange dag..
Jammer dat de starts zo ver uit elkaar zijn. Maja niks aan te doen!
en vooral aan einde van de dag mijn lachspieren weer even gevoeld haha

Het was weer een top dag! HaffiePower schreef:Zooo compleet brak......
Na het commentaar van de judge aan het eind van de L4 Pleasure dat er over het algemeen te veel met de handen gereden werd en dat er verder over het algemeen genomen niet zo'n goed gereden werd, dacht ik, dat kunnen we dan wel "shaken" voor de rest van de wedstrijdonderdelen. Absoluut niet verwacht maar zowel in de L4 HMS als Trail een eerste plaats.
We reden tegen achten 's ochtends weg en waren tegen 16.30 uur weer thuis. Een lang dagje, maar de moeite waard.
Goed geregeld; fijne ringmeester die steeds netjes kwam kijken of iedereen er was.
Een puntje van aandacht voor de organisatie van de wedstrijd is wellicht het met een bordje aangeven waar je eraf moet om te parkeren met je trailer.
Binnenkort volgt een linkje met foto's van voornamelijk de L4 ruiters (gemaakt door m'n man; BJ)

Zack schreef:@Pwaaier
Vond jullie netjes rijden hoor!
Ik heb toch wel 2 mensen vervloekt hoor gister..
De trail proef vond ik overigens wel hilarisch
Even uitleggen waarom:
Die van mij heeft namelijk nogal moeite met het goed aanspringen in de galop.
Hij gaat normaal namelijk eerst 1 pas stilstaan en dan springt hij pas aan.
Dus ik spring aan in de galop, wil de galop balken nemen en meneer spurt er zo vandoor
Hij liep iig actief
Ik heb wel gemerkt dat ik echt nog aan mijn linkergalop moet werken. Daar werd ze heel druk bij en heel onrustig, zowel in de pleasure als in de HMS, daarom gingen we ook voor mijn idee plat door de bocht in de HMS bij de cirkel.