van harte gefeliciteerd met al je prijzen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zon prijzenlijstje is echt niet niks. Gefeliciteerd net als alle andere hier die prijzen hebben gewonnen.
En we hadden idd zilver in de Hunter in Hand Geldings, Brons in de Halter aged Geldings, een Grand Champion Halter, een 8e in de Jackpot Hunter en zo uit mijn hoofd ook een 8e bij 1 jury in de senior pleasure (kan ook 7e zijn, maar precies weet ik het niet eens meer
). Met name met die Grand stond ik zo ongeveer met de bek vol tanden, die had ik niet verwacht. Die jury had me 1e staan voor de aged geldings, maar omdat ik overal 3e was werd ik dus in eerste instantie niet opgeroepen voor de grand and reserve klasse. Ik wilde me, net als 2 jaar geleden, snel om gaan kleden voor de hunter in hand toen ik toch ineens de ring in moest en hij me dus een Grand gaf.
deze moest ik dus redden
rina schreef:Future en Silvester in de losrijbak voor de bareback equitation![]()
Goed gedaan hoor Silvester. De concurentie was dit jaar echt een stuk hoger dan voorgaande jaren
ben ik er best wel trots op dat ik het toch maar gedaan heb.
kj chip designe
mogen rijden.