dat hij maar lekker mag genieten in de wei,
wat een prachtig paard zeg!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

tita schreef:mooie fotos is dat strand van Hoek van Holland komt zo bekend voor
De meeste mensen moeten ooit stoppen met hun paarden als ze mogen blijven tot pensioen iedereen krijgt te maken met ouderdom voor mij is het gewoon vanzelfsprekend om jezelf wat aan de zijkant te zetten
ambre schreef:tita schreef:mooie fotos is dat strand van Hoek van Holland komt zo bekend voor
De meeste mensen moeten ooit stoppen met hun paarden als ze mogen blijven tot pensioen iedereen krijgt te maken met ouderdom voor mij is het gewoon vanzelfsprekend om jezelf wat aan de zijkant te zetten
Alleen die van mij is pas 14,dus dat is best vroeg voor een pensioentje
Anders had je misschien nog verder gekomen met hem.
neem je dan per setje een ander hondje mee?

Hadden vroeger een Lys-merrie op stal, met die typische brede kaken en een erg sprekende blik. Ze was heel lief en fletserig, maar ooooh zo kijkerig tijdens het rijden. Ook weer typisch Lys. Tijdens de Lugano-cup (ploegenwedstrijd met telkens drie paarden van dezelfde vader) op jumping Mechelen moesten de ruiters overleggen over wie dacht zijn paard binnen te krijgen zonder veel schrik, zodat de rest gewoon kon volgen. LOL. Was me de onderneming wel, maar gelukkig sprongen ze prima. Een van de paardjes die door de jaren heen nog steeds een speciaal plekje heeft in mijn hart... En zo te zien is dat bij jou niet anders. Ik wens je paardje een leuk en lang pensioen toe. Hij heeft er goed voor gewerkt, dus nu is het tijd om te genieten.