22 t/m 27 augustus Haaksbergen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

weule

Re: 22 t/m 27 augustus Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 10:41

trouwens, rowo, ik mag vanavond vast wel wat flyers ophangen van de oefencross toch ;) ?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:31

Van mij mag het hoor! En tot vnvd dan :D

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 13:45

rowo schreef:

Ik vind eigenlijk dat dat minimaal op bestuursnivo moet worden besproken :D

Het terrein is overigens erg goed, er kan gerust nog veel meer water vallen :j We moeten eerder bang zijn voor droogte..

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 14:44

Mag vast toch wel Marloes ;) ;)... Alsjeblieft :P.
Iig tot vanavond!!!

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:47

Ik kom donderdag om 17.00 en 17.07 een vriendin van mij assisteren. zij rijd B dressuur, Maaike Gerard met Paddington <3

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 17:48

leuk britt, zie ik je vast nog wel :D

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:48

:):)

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:54

omg maaike moet als allereerste, dus als ze al een superslechte proef rijd zitten we er nog wel om half 6 hoor :P
Ze gaat vooral op concour voor de ervaring ;)
paardje is nog jong, ze heeft nu een paar winstpunten op thuis concoursen gehaald, en ze is een keer in markelo indoor geweest. Dit word haar eerste buitenconcour op onbekend terrein :P

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 18:22

oke, komt vast wel goed :D
Laatst bijgewerkt door melissa_93 op 24-08-10 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:24

weetniet haha :P

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 20:40

malloesje schreef:
rowo schreef:

Ik vind eigenlijk dat dat minimaal op bestuursnivo moet worden besproken :D

Het terrein is overigens erg goed, er kan gerust nog veel meer water vallen :j We moeten eerder bang zijn voor droogte..

ik lees het nu pas ;) maar ze hangen er, zitten goed vast:P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 21:13

Het terrein was inderdaad super +:)+

Ik heb een rare wedstrijd gehad. Losrijden ging erg fijn. Ze sprong lekker, goed te rijden. Dus met een goed gevoel richting de ring. Toen ze me omriepen nog even (zoals altijd) op een sprongetje aangereden, maar ze wilde uit het niks niet eens in de buurt komen. Heel apart. Want zoiets heeft ze nog nooit gedaan, afslaan zo ver voor de hindernis. Maar even een rondje gereden, nog een klein kruisje en toen nog een keer en toen wilde het wel. In het parcours ging het echt niet van harte. Bij 4 sloeg ze weer echt af en heb het nog een keer geprobeerd, maar het zat me echt niet lekker dus daarna maar op hindernis 1 afgereden. Had er feller op kunnen reageren, maar het zat me echt niet lekker. Buiten de ring alles eraf gehaald, maar niks geks. Nog even een rondje gereden, sprongetje gedaan en dat deed ze braaf.. Voordat het met losrijden fout ging heeft ze nog even geplast. Of ze daar wat mee verrekt heeft? Of iets met de dracht :? Daarna lekker gestapt en toen weer opgepakt. 't Is me nog steeds een raadsel waarom ze opeens zo deed. Hoop maar dat het niks ergs is, want zo ken ik mijn paard niet :n

Le_onie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 21:45

viefdepief schreef:

Ik heb een rare wedstrijd gehad. Losrijden ging erg fijn. Ze sprong lekker, goed te rijden. Dus met een goed gevoel richting de ring. Toen ze me omriepen nog even (zoals altijd) op een sprongetje aangereden, maar ze wilde uit het niks niet eens in de buurt komen. Heel apart. Want zoiets heeft ze nog nooit gedaan, afslaan zo ver voor de hindernis. Maar even een rondje gereden, nog een klein kruisje en toen nog een keer en toen wilde het wel. In het parcours ging het echt niet van harte. Bij 4 sloeg ze weer echt af en heb het nog een keer geprobeerd, maar het zat me echt niet lekker dus daarna maar op hindernis 1 afgereden. Had er feller op kunnen reageren, maar het zat me echt niet lekker. Buiten de ring alles eraf gehaald, maar niks geks. Nog even een rondje gereden, sprongetje gedaan en dat deed ze braaf.. Voordat het met losrijden fout ging heeft ze nog even geplast. Of ze daar wat mee verrekt heeft? Of iets met de dracht :? Daarna lekker gestapt en toen weer opgepakt. 't Is me nog steeds een raadsel waarom ze opeens zo deed. Hoop maar dat het niks ergs is, want zo ken ik mijn paard niet :n

Oh dat is vervelend ! :(
Volgens mij was jij voor mij, tenminste die persoon voor mij reed ook op 4 af een paar keer maar sloeg ook af.. Daarna 2 overnieuw gesprongen geloof ik!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 21:49

Le_onie schreef:
viefdepief schreef:

Volgens mij was jij voor mij, tenminste die persoon voor mij reed ook op 4 af een paar keer maar sloeg ook af.. Daarna 2 overnieuw gesprongen geloof ik!

Dat klopt.. Je bent scherper dan ik.. Hindernis 2 gesprongen inderdaad.
Hoe ging het bij jou :)?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 22:02

Vief, ik had je inderdaad dus gezien :D Het leek idd vanaf het eerste begin al alsof ze niet wou. Er zat totaal geen drang voorwaarts in. Soms weet je niet waar het aan ligt. Volgende keer beter :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 22:07

Vind het echt heel vervelend dat ik geen idee heb waarom ze opeens zo deed... Hoorde het van mijn moeder (en groom ;)!) ook al dat het er zo uit zag, dus gevoel en beeld klopten wel.

Hebben elkaar iig gezien :D

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 07:42

Wat ontzettend vervelend zeg Vief...
Hopelijk was dit maar eenmalig.

Ik heb echt heerlijk gereden. Vlak voordat ik de ring in ging kreeg ik te horen dat Dröpke op de weg terug na NL was. Ik al helemaal blij. Toen heerlijk gereden. Helaas 1 weigering (Stuurfout van de amazone) maar dat maakte me weinig uit. Was al zo blij dat hij rond sprong. De laatste keer sloeg hij al bij hindernis 1 af..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 09:02

Je rondje zag er netjes uit Dienke, maar idd lag de stop wel aan jezelf. Ach het ging al beter dan de vorige keer zo te lezen. Das het belangrijkste!

Hmm t wordt echt heel slecht weer de aankomende dagen :( Das echt mooi balen!

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 09:09

jammer van je parcour, volgende keer gaathet vast beter ;)

ahh nee nog slechter weer ?
Ik vind die onweer maar eng ..;O

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 09:13

Het is afgelopen dagen nog droog geweest tijdens de wedstrijd, maar die wind was echt 10x niks. En nu wil het ook nog eens veel gaan regenen. Niet echt prettig :n Gelukkig kan het terrein wel veel water aan, maar vrees dat er nu veel thuis zullen blijven als het echt zo regenachtig wordt.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 09:39

vief; ik vond ook precies hetzelfde. Wol wou gewoon niet fijn voorwaarts en er was ook niets aan te drukken volgens mij. Er zat weinig energie in...

Voor morgen en vrijdag wordt er idd een hoop water voorspelt. zou wel echt heel jammer zijn. Voor het terrein ben ik overigens niet heel bang dat kan wel water hebben!

Le_onie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 10:02

viefdepief schreef:

Dat klopt.. Je bent scherper dan ik.. Hindernis 2 gesprongen inderdaad.
Hoe ging het bij jou :)?

Gigantisch k-ut :)
Ze was me sterk, bah ze moet ook weerhengstig worden hoor, dan is ineens aaaaaaaaaales eng!
Ze schoot lang 7 heen potverdorie :P Maar ze was zo sterk, ze steekt dan dr kop in de lucht en denkt 'ik ga lekker rennen en spring wel wanneer er
een hindernis voor mn neus staat'

Voor de mensen wie op hebben gelet; ik werd echt 5 km de lucht in gelanceerd bij 6 ! Ik hoorde langs de kant al iets van; oeh en ah :+

Kortom; ik heb echt een rot rondje gesprongen :') En mn paard heeft nu 3 maandjes vakantie, want ik vertrek zondag naar californie! Kan ze even bijkomen van alles wat ze deze 3 maand heeft geleerd :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 10:51

Le_onie: heet jij hesselink van de achternaam? Ik moest schrijven bij de B en volgens mij had ik 2 coupons van jou, met hetzelfde paard?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:41

klopt helemaal mandy. Die fout lag echt aan mij. Wou teveel sturen. Verder was ik echt heel tevreden. Ik hoop echt dat het meevalt met het weer.

Le_onie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 08:41

rowo schreef:
Le_onie: heet jij hesselink van de achternaam? Ik moest schrijven bij de B en volgens mij had ik 2 coupons van jou, met hetzelfde paard?

Ja klopt :)
2 ja ? Oh dan is er vast iets fout gegaan!