Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stuiter schreef:Wat zijn jullie gemiddeld kwijt aan het nk, als je een aantal onderdelen wilt starten? En van di t/m zo daar bent met 1 paard?
Ik wil dit jaar namelijk voor het eerst aan het FNW nk meedoen

Lesley_Faial schreef:Lees net de informatie..
Ik wist niet dat je geen FNW onderdelen mocht starten als je op dat moment 19 bent. Ik dacht nog tot en met 19 jaar..
Dit vind ik wel zo jammer, want wordt volgende maand 19
Mag je dan ook geen FNW trophy's rijden?

Kayila schreef:Hallo allemaal
Ben ik nou zo blond of kan je nog nergens een 'niet online' inschrijfformulier downloaden?
Wilde me graag inschrijven voor 1 augustus maar kan nog nergens eentje vinden.
Wel online inschrijven maar verder niets.....
Help?
Stuiter schreef:Kayila, ik heb hem ook nog niet gevonden, maar miss ben ik ook wel zo blond
Ik heb nog een paar vraagjes, misschien weten jullie dit:
Wat houdt een trophy precies in?
Nog een vraag voor de mensen die er al ervaring mee hebben, wat is het verschil qua stof, klimaat tussen een tent stal en een gewone stal?
Op de camping op het terrein kun je staan voor 80 euro, kun je nog ergens in de buurt overnachten (camping) waar het iets goedkoper is?
Alvast bedankt!
Stuiter schreef:Kayila, ik heb hem ook nog niet gevonden, maar miss ben ik ook wel zo blond
Ik heb nog een paar vraagjes, misschien weten jullie dit:
Wat houdt een trophy precies in?
Nog een vraag voor de mensen die er al ervaring mee hebben, wat is het verschil qua stof, klimaat tussen een tent stal en een gewone stal?
Op de camping op het terrein kun je staan voor 80 euro, kun je nog ergens in de buurt overnachten (camping) waar het iets goedkoper is?
Alvast bedankt!
Kayila schreef:Ok dus alleen online kan het dit jaar?
Nou heb wat geprobeerd....maar zie ik start niet, heb geen paard, geen lidmaatschap nummer en kom alleen weer een week aanmoedigen en vakantie vieren. Dan kom je niet ver online want je moet je lidmaatchap nummer invullen anders kan je niet verder....
en ik wil me graag voor 1 augustus inschrijven voor 1 parkeerplek waar we weer (net als alle voorgaande jaren ) met een toeschouwer of 5 zouden willen gaan vakantie vieren enaanmoedigen.....
Dus nogmaals HELP!
shellybelly schreef:tones schreef:Ik heb het regristratie papier, en mijn lidmaatschapspasjes niet op de computer staan.
Moet ik die dan na sturen?
nee hoor, deze kun je dan meenemen naar de show en daar maken we dan een kopie van of je laat bij ons een zelfgemaakte kopie achter.