[WN] Ned. Kampioenschap Westernrijden FNW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stuiter

Re: Ned. Kampioenschap Westernrijden FNW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:52

Dank je! Dat wordt nog ff sparen ;)

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 07:23

Wat een mooierd Esther :9 !

Leuk, komen we allebei met onze "kleintjes " :D

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 09:00

Stuiter schreef:
Wat zijn jullie gemiddeld kwijt aan het nk, als je een aantal onderdelen wilt starten? En van di t/m zo daar bent met 1 paard?
Ik wil dit jaar namelijk voor het eerst aan het FNW nk meedoen :)

Als je 1 onderdeel bij de wran start, dan ben je alleen startgeld van dat onderdeel kwijt+adm kosten.
Je hoeft dan ook niet een stal. Als je dan in de finale zit, kun je gewoon nog een keer heen rijden.
Als je toch 1 overnachting nodig hebt, zoek dan een plekje op een stal in de buurt :)

Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt ;)

Stuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 09:17

Romkabouter, bedankt voor de tip!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 19:51

Dat is hoe wij het gaan doen Rom, heen en weer rijden en lekker in ons eigen stalletje slapen. Hoe luk het me ook lijkt daar te kamperen een week lang zie ik idd de kosten niet zo zitten. Budget NK hahah!

Sann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 12:46

Wij doen het ook niet meer.
Nadat wij op de summershow voor 1 paard in een weekend 365 euro moesten betalen vind ik het wel even goed voor dit jaar.
Wij aan ook heen en weer rijden en slapen lekker thuis.

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 12:48

ALs je een slaap plek nodig hebt, wij wonen op een klein half uurtje rijden en hebben nog een kamer of twee over hoor. Alleen geen stallen in de buurt. Das weer iets verder.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:18

Ik ga gewoon maar 1 dag heen, de dinsdag :D

Lesley_Faial

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:00

Lees net de informatie..
Ik wist niet dat je geen FNW onderdelen mocht starten als je op dat moment 19 bent. Ik dacht nog tot en met 19 jaar..
Dit vind ik wel zo jammer, want wordt volgende maand 19 :(

Mag je dan ook geen FNW trophy's rijden?

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:15

Lesley_Faial schreef:
Lees net de informatie..
Ik wist niet dat je geen FNW onderdelen mocht starten als je op dat moment 19 bent. Ik dacht nog tot en met 19 jaar..
Dit vind ik wel zo jammer, want wordt volgende maand 19 :(

Mag je dan ook geen FNW trophy's rijden?

De leeftijdsgrens telt alleen voor de FNW Young Riders (13 & under, 14 & up) klassen, niet voor de Trophy's. De Trophy's kennen geen leeftijdgrens.

Vanaf nu kun je online inschrijven voor het NK! *\o/* *\o/*
Indien je de registratiepapieren ook op je pc hebt staan of je hebt de mogelijkheid van inscannen, dan kun je deze gelijk met je inschrijving uploaden. Wel zo gemakkelijk ;)
Ook hebben we iets nieuws: als je een geldig fnw-nummer hebt en dit invoert dan worden gelijk je NAW-gegevens zichtbaar. 8-)
Heb je (nog) geen nummer, of is deze verlopen dan dien je deze velden zelf in te vullen.
Je ziet het we blijven onze site aanpassen zodat het voor iedereen steeds gemakkelijker wordt. :o

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 06:23

We hebben de show er nog even afgehaald, het gaat toch niet helemaal goed met de verwerking van de gegevens. Zodra dit is opgelost zetten we de show weer online ;)
Voor de opmerkzame westernruiter, bedankt voor jullie pb's!

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 22:39

Hallo allemaal

Ben ik nou zo blond of kan je nog nergens een 'niet online' inschrijfformulier downloaden?
Wilde me graag inschrijven voor 1 augustus maar kan nog nergens eentje vinden.
Wel online inschrijven maar verder niets.....

Help?

Stuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 22:55

Kayila, ik heb hem ook nog niet gevonden, maar miss ben ik ook wel zo blond ;)

Ik heb nog een paar vraagjes, misschien weten jullie dit:

Wat houdt een trophy precies in?

Nog een vraag voor de mensen die er al ervaring mee hebben, wat is het verschil qua stof, klimaat tussen een tent stal en een gewone stal?

Op de camping op het terrein kun je staan voor 80 euro, kun je nog ergens in de buurt overnachten (camping) waar het iets goedkoper is?

Alvast bedankt!

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 06:04

Kayila schreef:
Hallo allemaal

Ben ik nou zo blond of kan je nog nergens een 'niet online' inschrijfformulier downloaden?
Wilde me graag inschrijven voor 1 augustus maar kan nog nergens eentje vinden.
Wel online inschrijven maar verder niets.....

Help?

We hanteren geen inschrijfformulieren, zodra je online inschrijft doorloop je ons inschrijfformulier. Dus inschrijven kan via onze website www.swrn.info.

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 06:08

Stuiter schreef:

Nog een vraag voor de mensen die er al ervaring mee hebben, wat is het verschil qua stof, klimaat tussen een tent stal en een gewone stal?

Op de camping op het terrein kun je staan voor 80 euro, kun je nog ergens in de buurt overnachten (camping) waar het iets goedkoper is?

Alvast bedankt!

Een Trophy is een Jackpot klasse. Dus er wordt gestreden om prijzengeld.
Wat de stallen betreft we hebben tentstallen en profstallen. De laatste zijn in eerste plaats voor de profs om hun eigen stal te promoten. Worden deze niet allemaal verhuurd (wat eigenlijk nooit voorkomt) door de profs dan kunnen we een enkele box aan de niet prof verhuren. Maar in feite heb je als niet-prof alleen de keus uit de tentbox. Dit zijn boxen in een grote tent die op een weiland geplaatst staan. Dus de ondergrond is gras waarop dan je bodembedekking komt te liggen. Ik denk dat het qua stof hier wel mee valt, maar dat is iets wat de ruiters misschien beter kunnen beoordelen. Het is niet een plek waar ik veel kom tijdens het NK ;)

Stuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 06:49

Dank je! :D

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 08:28

Ik heb het regristratie papier, en mijn lidmaatschapspasjes niet op de computer staan.
Moet ik die dan na sturen?

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:02

Ok dus alleen online kan het dit jaar?
Nou heb wat geprobeerd....maar zie ik start niet, heb geen paard, geen lidmaatschap nummer en kom alleen weer een week aanmoedigen en vakantie vieren. Dan kom je niet ver online want je moet je lidmaatchap nummer invullen anders kan je niet verder....

en ik wil me graag voor 1 augustus inschrijven voor 1 parkeerplek waar we weer (net als alle voorgaande jaren ) met een toeschouwer of 5 zouden willen gaan vakantie vieren enaanmoedigen.....

Dus nogmaals HELP!

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:51

Stuiter schreef:

Alvast bedankt!

Op een paar honderd meter zit camping 't Linderhof, hebben wij vorig jaar gestaan en is prima bevallen. Is ruim opgezet, rustig en goede sanitaire voorzieningen.

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:16

Kayila schreef:
Ok dus alleen online kan het dit jaar?
Nou heb wat geprobeerd....maar zie ik start niet, heb geen paard, geen lidmaatschap nummer en kom alleen weer een week aanmoedigen en vakantie vieren. Dan kom je niet ver online want je moet je lidmaatchap nummer invullen anders kan je niet verder....

en ik wil me graag voor 1 augustus inschrijven voor 1 parkeerplek waar we weer (net als alle voorgaande jaren ) met een toeschouwer of 5 zouden willen gaan vakantie vieren enaanmoedigen.....

Dus nogmaals HELP!

Je kunt ook kiezen voor online kaartverkoop, hier kom je dan helemaal aan bod ;)

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:17

tones schreef:
Ik heb het regristratie papier, en mijn lidmaatschapspasjes niet op de computer staan.

nee hoor, deze kun je dan meenemen naar de show en daar maken we dan een kopie van of je laat bij ons een zelfgemaakte kopie achter.

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 20:55

Om het stofprobleem op te lossen gaan we gebruik maken van een Dragmaster. De DRHA gebruikt deze ook voor haar shows en voldoet prima.
Ik verwacht dat het stofprobleem hiermee opgelost zal zijn.
*D *D *D

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 21:03

shellybelly schreef:
tones schreef:

nee hoor, deze kun je dan meenemen naar de show en daar maken we dan een kopie van of je laat bij ons een zelfgemaakte kopie achter.

Oh fijn, dan zorg ik ervoor dat t gekopieërd is, scheelt weer tijd.
Het online inschrijven is echt super handig!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 21:12

Oh dat is mooi Jan! +:)+
Ik heb me inmiddels ingeschreven, voor 1 augustus dus mooi op tijd en dat online inschrijven is idd super! +:)+

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 21:20

dat is goed geregeld jan, en mooie samenwerking :-)

die sleep is super mensen!!!