We begonnen met longeren. Aardig moe laten longeren en dat ging eigenlijk best goed! Aardig wat staken tussen door maar op het laatste ging het goed. Toen hebben we gehangen in het begin aardig wat steigeren waardoor ik 2 keer heel hard met me riben op het zadel ben geklapt. Nou, paar keer op en af hangen ging goed. En toen ging ik erop!!!!! Ik zat er op had 5 rondjes aan de longeerlijn .. EN TOEn ...
Kwam ze steil omhoog en is ze weer op mij gekomen! We zijn heel hard gevallen en heb weer zo veel pijn. Ik huil gewoon nu zo onzettend hard. Gotverdomme. Di moet mij gewoon altijd weer overkomen.
Ik heb wel foto's maar dat vind ik op dit moment even niet interessant. Ben zo verdrietig .... Heb pijn en weet 't even niet meer. Foto's krijgen jullie nog wel.
Laatst bijgewerkt door Xivura op 09-06-10 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt
oh jemig wat balen zeg!! Mag ik je een tip geven (niet flauw bedoelt) maar ga nu deze week nog een keer. Ik weet dat je je nu niet lekker hier bij voelt en dat je morgen enorme spierpijn hebt, maar als je nu niet doorzet en weer zo lang wacht dan gaat het de volgende keer geheid weer fout.. heel veel sterkte, wat vervelend zeg, nu je er zo'n zin in had
Marliee
Geplaatst: 09-06-10 22:44
Meid, heel heel heeeeel veel sterkte! Vind dit ontzettend rot voor je...
Potverdorie.... wat een rotbericht. Wat anderen ook al zeggen; wacht niet lang met een nieuwe poging. Al zou het bij hangen blijven; niet jezelf en je paard verder forceren. Ik kan me voorstellen dat je je er rot over voelt. Neem lekker een warm bad / douche, een drankje en lekker pitten zo. Morgen weer een dag! (hoewel vast met spierpijn)
kitag1rl
Geplaatst: 09-06-10 22:50
heb je topic doorgelezen.. wat had ik het je gegund dat het goed zou gaan....
wat een onwijze tegenvaller zeg..
Meer dan sterkte wensen kan ik eigenlijk niet zeggen..
Xivura
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-10 22:51
Ja, heb er na de val nog wel 5 rondjes op gehangen met ontzettend veel pijn. We zijn al eerder 1x achterover geklapt en toen heb ik een maand niet kunnen lopen. Heb nu ook heel erg veel pijn.
Poiuytrewq
Geplaatst: 09-06-10 23:07
Ach meis toch! Niet het berichtje waar ik op heb gehoopt... Wat onwijs jammer dat het zo loopt, maar ik vind het wel heel goed dat je nog even hebt gehangen! Ik gun het je echt dat het de volgende keren beter gaat Echt heel jammer hoor!
opisop_shop
Geplaatst: 09-06-10 23:36
he gut wat vervelend zeg. Hoop dat je een beetje kunt lopen enz morgen en dat het later deze week nog een keer lukt en dan beter gaat... Misschien moet je het voorlopig maar bij alelen hangen laten? Of een zand-dummy erop zetten?
Laatst bijgewerkt door opisop_shop op 09-06-10 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt