Ik kan meegaan in de sugestie om misschien je beugels ietsje langer te doen? Ik vind het er verder super uit zien hoor! Doe ik je niet na!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vvtjuh schreef:SuperPepeijn schreef:piaffe, vvtjuh, dat lijkt wel eeuwen geleden. leuk jullie voor bij te zien komengroeten terug!
De leuke topics zijn ook al eeuwen geleden. Had het er net met Pjaf nog even over dat moet 8 jaar geleden zijn.
Trouwens een paar kleine tips van mijn kant:
- Beugels véél langer! Je hebt nu een stoelzit.
- Tenen naar binnen (of anders sporen af).
- Paard meer ruimte geven van voren.
- Je zadel ligt te ver naar voren.
- En je hebt een ouwe kop gekregen.
ninajojo schreef:Ik bekeek net eventjes dit topicSuperPepeijn @ [RT-HAW] Les weer met Pepeijn - ff showen :D
Het lijkt wel of zijn achterhand verslechterd is (zit er een stuk minder onder)... Kan natuurlijk ook een momentopname zijn!Wel vind ik je houding een stuk verbeterd! Je zit lekker rechtop
kiwiwitje schreef:Sodeletuut schreef:Mooi paard!
- Beugels véél langer! Je hebt nu een stoelzit.
- Tenen naar binnen (of anders sporen af).
- Paard meer ruimte geven van voren.
- En je zadel ligt te ver naar voren.
Verder netjes!
De foto in je profiel ziet er trouwens supernetjes uit!
het zadel ligt goed. paard heeft een lange rug, dan lijkt het zadel tever naar voren.
verder wel dezelfde punten.
Beauty_J schreef:ninajojo schreef:Ik bekeek net eventjes dit topicSuperPepeijn @ [RT-HAW] Les weer met Pepeijn - ff showen :D
Het lijkt wel of zijn achterhand verslechterd is (zit er een stuk minder onder)... Kan natuurlijk ook een momentopname zijn!Wel vind ik je houding een stuk verbeterd! Je zit lekker rechtop
helemaal mee eens..
dat oudere topic loopt hij veeeeel beter vind ik..
ook een veel fijner gezicht...
misschien een stapje terug??
SuperPepeijn schreef:Suzanne F. schreef:Ik begin te begrijpen waarom, mijn hemelEnne.... dapper dat je een topic opent in de nieuwe bokttijden!! Ik durf het niet meer hoor.![]()