wij zijn nu officieel M1!

heb vandaag mijn debuut gehad met hem...
hij is 1x 2de geworden met 191 punten..
en 1x 7de met 189 punten!
dus mijn eerste 2 winstpunten zijn binnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Draflinger schreef:nja vind toch dat je grote wielen hebt hoor vooral met zn jong paard als je nu al met zulke wielen moet rijden... vind gewoon dat ze op jonge leeftijd resepect moeten hebben naar je been of ze nou merrie ruin of hengst zijn... ik rijd de mijne nog steeds zonder spoor als je maar concequent bent

Draflinger schreef:nja vind toch dat je grote wielen hebt hoor vooral met zn jong paard als je nu al met zulke wielen moet rijden... vind gewoon dat ze op jonge leeftijd resepect moeten hebben naar je been of ze nou merrie ruin of hengst zijn... ik rijd de mijne nog steeds zonder spoor als je maar concequent bent
klomp schreef:Ach..schoonheidsfoutje moet een keer kunnen, kan niet altijd goed gaan natuurlijk, belangrijkste is dat je fijn gereden hebt, toch?
echt een mooi paard!

Sunrise19 schreef:Gefeliciteerd met je punten, en je hebt echt een kwijlpaard
Ik rijd mijn hengst ook met sporen, toch wel even beter als hij zich oppompt en even schijt heeft aan je been, en sowieso jou persoontje op zijn rug

tahnee1987 schreef:Draflinger schreef:nja vind toch dat je grote wielen hebt hoor vooral met zn jong paard als je nu al met zulke wielen moet rijden... vind gewoon dat ze op jonge leeftijd resepect moeten hebben naar je been of ze nou merrie ruin of hengst zijn... ik rijd de mijne nog steeds zonder spoor als je maar concequent bent
tsja, zo heeft ieder zijn eigen manier van rijden.
als je sporen om hebt hoef je ze ook niet constant te gebruiken toch
ze zijn er alleen daar waar het nodig is.
ik rijd bijvoorbeeld niet met zweep
zo heeft ieder lekker zijn eigen ding....