Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
M_erell schreef:van mijn school zijn er verder geen mensen die plek hebben, pony staat in Assen, weet niet of dat te doen is? Ik wil ook wel een deel van de prijs betalen voor het huren van de trailer.
Ronya schreef:M_erell schreef:van mijn school zijn er verder geen mensen die plek hebben, pony staat in Assen, weet niet of dat te doen is? Ik wil ook wel een deel van de prijs betalen voor het huren van de trailer.
Hmm.. Dan wordt het wel heel omslachtig. Wij komen namelijk uit Blijham, dan zouden we door Veendam moeten, naar Assen en dan weer terug naar Veendam.. Weet ook niet of mijn vader dat wel wil, want ze zijn nogal zuinig met Diesel(geld).
Ronya schreef:M_erell schreef:okee, ja dat is dan een beetje omrijden inderdaad.
Hebben jullie zelf geen auto met een trekhaak die een trailer met paard mag trekken? Anders kan je daar in de buurt ergens een trailer huren misschien..
horsie1994 schreef:Hebben jullie zelf geen auto met een trekhaak die een trailer met paard mag trekken? Anders kan je daar in de buurt ergens een trailer huren misschien..

morgenvroeg ben ik er ook al weer