Het zou ook fijn zijn als mensen het topic doorlezen alvorens een reactie te plaatsen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Sunrise_ schreef:Rebekah, Ravell is een hartstikke leuke pony, maar met springwedstrijden nog wat te pittig voor je.
Ook heb ik het idee alsof je je steun aan de pony en de teugels probeert te vinden, in plaats van op je zit. Probeer meer echt ín je zadel te gaan zitten en op je beugels te drukken, blijf terug zitten totdat je
bij de sprong bent.
Ik zou de volgende keer gewoon lekker Erena pakken.
jelledaantje schreef:Mensen mensen toch wat kunnen we weer allemaal heftig reageren.
Ts is naar eerdere berichten te gelezen hebben pas 12 meisje heeft daarintegen toch niet de begeleiding gehad die ze moest hebben om een keuze te maken met welke pony ze het beste kon nemen en die bij haar past. ( Ze mocht er namelijk zelf 1 uitkiezen en die heeft geen goede gevolgen gehad.
Mij lijkt het dan aan de manege om in te grijpen en voortaan zelf de pony's bij iemand in te delen.
Dat voorkomt een hoop ellende.

Elsskippy schreef:Met Erena is ze een keer eerste geworden in het springen.
Dus ze heeft het al wel een keer heel goed gedaan.
Deze ponny is de verkeerde keuze geweest voor haar.
Ik zou de volgende keer wel met een pony gaan springen die het wat makkelijker aanpakt.
Want dat geeft jou vertrouwen en kun je ook wat meer gaan werken aan de rust in het rijden en de houding.
. Shadow0 schreef:mijnponynero schreef:Ik snap ook wel dat die pony je eraf wilde hebben
Je kijkt niet goed, die pony wil de ruiter er helemaal niet afgooien! De pony reageert snel en plotseling, maar doet helemaal NIETS om z'n ruiter daadwerkelijk eraf te krijgen of pijn te doen of wat dan ook.

En ik snap dat het erg spannend word als je opeens op een andere pony moet. Als het je weer eens gebeurd, gewoon rustig blijven. Want als jij rustig bent, word dat paard het ook

Geef de moed niet op!