[WN] zondag 11 april 2010, ALV WRAN

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 16:55

HumbleTalent schreef:
Aanhangers: interessant dat je meteen spreekt van andere aanhangers als zijnde dat je je persoonlijk aangevallen voelt mbt het meenemen van aanhangers.

Ohw nee hoor voor mijn juist helemaal niet aan gesproken omdat ik mijn aangevallen voel, tenslotte geef ik meerdere malen aan gezien er een punt gemaakt wordt van het aantal aanwezige, in combinatie dat wij het één en ander toch niet goed schijnen te doen, dat het toch best makkelijk is om bijvoorbeeld zaken aan te kaarten, niet te willen enz, enz.

Misschien heb ik even verkeerd geïnterpreteerd hoe jij het dan in jou quote bedoeld heeft.

Groet Peter

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 16:59

spatter schreef:
een 7 jarige die een quarter of paint van 1.60 in toom moet houden, zal niet altijd even geweldig gaan
even mijn idee hoor

Buiten het feit dat het er belachelijk uitziet...

Een kind van 7 hoort op een pony en niet op een paard van 1.60.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 17:05

QuarterH vraag het nou gewoon na bij de door jou benoemde verenigingen, al is het alleen maar om te bezien wie waar nou omheen draait. Dat is trouwens ook de plek waar je antwoorden op, mag van verwachten. Stelt mijn best teleur dat ik het zal moeten zijn om jou echt van die antwoorden te gaan voorzien, ik wist niet dat de WRAN zo’n grote voorsprong had, ik neem deze namelijk de laatste 4 jaren mee binnen de te presenteren toekomst visie van de WRAN.

Groet Peter

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 17:11

PeterV schreef:
Nancy, op het moment dat een vereniging een commissie aanstelt voor wat dan ook, dan is dit een vertegenwoordiging vanuit de leden, dus voor en door de leden. Om deze commissie in stand te houden is aangedrongen door de voorzitter die er mee stopte. Zijn zorg, een hele terechte is als je de zoals jou gestelde vragen even laat beoordelen op een ALV kan leiden tot onoverzienbare zaken. Bestudering door bekwamen mensen, die ruggen spraak houden met een ander belangrijk instituut van de WRAN, het jury korps, die op hun beurt weer samen met het bestuur van gedachten wisselen over ingebrachte voorstellen, leid tot veel minder onwenselijkheden. De voorgestelde voorzitter die het van de eerste overnam is nog steeds in functie, en heeft met zijn team een behoorlijke lijst aan veranderingen, wijzigingen voort gebracht, die stuk voor stuk door en aangenomen zijn.

Peter

Jaja dit begrijp ik ook allemaal wel hoor. Logisch, kijk alleen al naar de veiligheid die men nog wel eens als lid zijnde uit het oog kan verliezen. Eventjes niet stil staan bij de consequenties die veranderingen met zich mee kunnen brengen etc. Nee begrijp de volgorde wel hoor. no problem.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 17:17

storrum schreef:
spatter schreef:
een 7 jarige die een quarter of paint van 1.60 in toom moet houden, zal niet altijd even geweldig gaan
even mijn idee hoor

Buiten het feit dat het er belachelijk uitziet...

Een kind van 7 hoort op een pony en niet op een paard van 1.60.

Niet iedereen heeft even goed opgevoede paarden tot zijn beschikking, helaas. Alles begint bij grondwerk nietwaar. Mijn kind heeft haar Arabische Volbloed merrie van 1.55 heel goed in toom. Ook toen ze 7 jaar was, al keek haar paard ruimschoots over haar heen :D. Kwestie van goed opvoeden....beide wel te verstaan.

PeterV

Re: zondag 11 april 2010, ALV WRAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 17:43

Meld je anders ook aan bij de regelgeving commissie Nancy, er zit een goede voorzitter, dit toets ik aan het feit dat zijn commissie breder dus grote wordt.

Maargoed, bedankt voor het openbare overleg, en ondanks er perikelen blijven bestaan tussen de één en ander, zal ieder wel weer het komende jaar voort gaan.

Als er volgend jaar weer een topic is over de vereniging die ik voorzit, kom ik vast wel weer even in de lucht, dit of ik die nu klaar of niet.

Ik stort mijn dus weer op het vrijwilligerwerk met mijn medebestuurders die allen ook een job, gezin enz,enz hebben, dus druk zijn maar begaan met de vereniging de WRAN.

Tot 2011 dan, ALV 2010 is voorbij, dus wat mijn betreft mag hier een slotje op, kijk maar zou ik zeggen mod, of u deze mening deelt.

Vr Gr Peter Vet

menteur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 17:45

Jan_Trel schreef:
Hou nou eens op met dingen schrijven die niet waar zijn,hou je bij de feiten en heb waardering voor mensen die iets voor de sport doen.

Waardering moet je zeker hebben vind ik voor mensen die zich inzetten voor de western in Nederland.
Maar ik moet helaas constateren dat onderstaande quotes nu niet bepaald die waardering bij mij opwekt.
Ik denk eerder dat ik als voorzitter/bestuurder/lid van een rassen vereniging me eens zou gaan afvragen hoe deze quotes bedoeld zijn.
Ik zou als voorzitter/bestuurder/lid van een rassen vereniging de schrijver van deze quotes niet graag in een vooruit geschoven positie zien optreden met als uitgangspunt de toekomst van het western in Nederland.
Want laten we wel wezen,een glas is half leeg of half vol.
Het ligt aan de manier waarom iets wordt benadert cq gebracht of het negatief (half leeg) of positief (half vol) is.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat alles wat de WRAN betreft het glas half vol is en betreffende de rassen verenigingen het glas half leeg is.
Dus zal uiteindelijk het glas van de WRAN vol zijn en dat van de rassen verenigingen leeg zijn. Tenminste als de auteur van onderstaande quotes de verdeling bepaald.

PeterV schreef:
Ga bijvoorbeeld is een andere gerelateerde vereniging zoeken waar binnen zoals mensen actief zijn als bij de WRAN. Stop maar die vind je niet. Maar ik kan je wel vertellen dat het allemaal stuk voor stuk verstandige mensen zijn die zich allen verdiepen in zaken die onze sport kunnen raken, dus meedenken in die dingen en zaken die toch echt belangrijk zijn.

PeterV schreef:
Maargoed quarterH, promoot jij nou maar het in mijn ogen doodbloedende kindje, waar niemand zich afvraagt wat een ruiter op de rug van een paard eigenlijk zelf kan. Wij zien wel wat er van komt in de toekomst, wat stand houd dus.
Vr Gr peter

PeterV schreef:
QuarterH vraag het nou gewoon na bij de door jou benoemde verenigingen, al is het alleen maar om te bezien wie waar nou omheen draait. Dat is trouwens ook de plek waar je antwoorden op, mag van verwachten. Stelt mijn best teleur dat ik het zal moeten zijn om jou echt van die antwoorden te gaan voorzien, ik wist niet dat de WRAN zo’n grote voorsprong had, ik neem deze namelijk de laatste 4 jaren mee binnen de te presenteren toekomst visie van de WRAN.
Groet Peter

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 23:17

Peter, ik stel vragen op een stuk wat JIJ schrijft, niet een andere organisatie waar je het maar steeds over wil hebben.
jij schrijft iets wat onduidelijk is, dus ik stel jou daar de vragen over, niet een ander.
erg jammer dat je hier laat zien daar dus geen antwoorden op te hebben.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 09:23

Is het 'geen antwoorden hebben' of 'niet willen geven' ??
Immers ook op mijn vraag mbt de statuten komt er als antwoord dat PeterV het wel wéét, maar niet vertélt hoe het zit.

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 10:32

Jan_Trel schreef:
HumbleTalent schreef:
Wat vormt binnen de WRAN de democratie? Ik heb vernomen dat de afgelopen ALV er maar 23 leden waren. Vormen die dan de stemgerechtigen? en vormt dat dus de WRAN democratie?
Dat komt dan toch gewoon neer op wie de meeste aanhangers mee kan nemen om een voorstel er door te duwen?

Of is de democratie binnen de WRAN het per post toesturen van een stemcode en via internet alle leden de kans bieden te stemmen over een voorstel? Dat zou nog is democratisch zijn. Misschien is dit mogelijk binnen de WRAN? Het bezoeken van ALV is altijd lastig voor werkenden of mensen die geen vervoer hebben. Als je promoot dat een vereniging met zijn tijd mee moet gaan moeten we misschien gaan kijken of het niet mogelijk is om een digitale ALV te houden.

Wat is dit toch weer een leuk onderwerp.
Als ik het goed lees vind je de WRAN niet democratisch omdat er weinig leden naar de ledenvergadering komen en dat de leden die er zijn het lef hebben om beslissingen te nemen voor de leden die over het algemeen tevreden zijn met de gang van zaken en dus niet naar de vergadering komen?
De WRAN geeft iedereen gelegenheid om te stemmen, door aanwezig te zijn of door een machtiging af te geven. Wat is daar ondemocratisch aan?
Daarnaast, het is niet alleen bij de WRAN hoor dat de ALV zo slecht bezocht wordt, daar hebben bijna alle verenigingen in Nederland last van. Er worden niet voor niets bij andere verenigingen allerlei randverschijnselen georganiseerd (lezingen, BBQ etc.) om de leden maar te motiveren om naar de ALV te komen

Ik vind inderdaad de WRAN op dit moment ondemocratisch. In het topic wordt aangegeven door leden dat ze graag een uitgebreide agenda vooraf willen hebben zodat ze over de discussie punten na kunnen denken. Hoe kan je iemand machtigen als je niet eens weet waarop je zou willen stemmen? Dat vind ik inderdaad ondemocratisch. Weten de leden uberhaupt dat je iemand kan machtigen? Worden de leden op de hoogte gesteld van aankomende beslissingpunten en zijn zij op de hoogte dat zij daarover kunnen stemmen op de ALV of doormiddel van een machtiging? Hoe kan je iemand dan machtigen?

Een slecht bezochte ALV heb ik het niet over, want ik weet dat het binnen NL heel normaal is.
Het niet naar de vergadering komen en tevreden zijn met de gang van zaken staat volledig los van elkaar. Het is onzin om deze twee aan elkaar te verbinden. Mensen kunnen om zoveel redenen niet naar de ALV komen; ze kunnen verhinderd zijn, ze hebben niet de tijd om de afstand te overbruggen, ze kunnen het idee hebben dat ze toch geen invloed op de besturing kunnen hebben en ja ze kunnen tevreden zijn met de gang van zaken, maar misschien komt dat ook door te weinig verdieping in de materie en dat ze dus geen zicht hebben op die hele gang van zaken.

PeterV schreef:
Ohw nee hoor voor mijn juist helemaal niet aan gesproken omdat ik mijn aangevallen voel, tenslotte geef ik meerdere malen aan gezien er een punt gemaakt wordt van het aantal aanwezige, in combinatie dat wij het één en ander toch niet goed schijnen te doen, dat het toch best makkelijk is om bijvoorbeeld zaken aan te kaarten, niet te willen enz, enz.

Misschien heb ik even verkeerd geïnterpreteerd hoe jij het dan in jou quote bedoeld heeft.

Dat denk ik ook.

Ik denk wel dat het moeilijk is om zaken aan te kaarten en niet te willen. Als we kijken naar Nancy haar ingezonden mail. Die is helemaal niet behandeld in de ALV. Is het geen zaak om leden op de hoogte te stellen van zaken die door de commissie behandeld gaan worden? en is het dan geen zaak dat de commissie daarover een onderbouwd uitsluitsel geven naar alle leden waarom iets wel of niet veranderd gaat worden? Ik denk dat je binnen de WRAN wat meer aan transparantie moet gaan werken en het verbeteren van de democratie is daar een belangrijk punt van.

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 11:27

HumbleTalent schreef:
Ik denk dat je binnen de WRAN wat meer aan transparantie moet gaan werken en het verbeteren van de democratie is daar een belangrijk punt van.

En de ALV is de plaats om dit aan te kaarten en niet bokt!
Hiermee is denk ik de cirkel weer rond! :D

Hier op bokt voelen een paar mensen zich geroepen om het voor 775 leden op te nemen omdat die jaar in jaar uit allemaal verhinderd zijn om naar de ALV te komen.
Je moet je maar afvragen of die 775 leden er op zitten te wachten dat er op deze manier over hun vereniging wordt geschreven.

Er zijn hier op bokt 5 a 6 mensen die vinden dat de WRAN zo hopeloos is, die hebben vast wel 20 wranvriendjes.
Tijd om naar de ALV te komen en de boel over te nemen! Met zo weinig opkomst is dit jullie kans.
8-) 8-) 8-)
Maar deze opmerking zal wel weer verkeerd vallen. Want ik heb het al zo vaak gezegd: van achter het toetsenbord is het zoooooo makkelijk.
In Rotterdam hebben ze daar een liedje van gemaakt: geen woorden maar daden!

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 11:35

zo kun je denken.
je kunt ook met een open vizier kijken en denken 'ookal zijn sommige mensen geen lid (misschien met een reden?) misschien hebben ze toch iets te melden waar we iets mee kunnen en waardoor we meer mensen aan ons kunnen binden door ook te luisteren naar potentiele leden'.
en niet alles wat niet op een vergadering wordt gezegt meteen van tafel te gooien.
en dit bedoel ik in het algemeen, iet mbt mijn posts.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 11:38

nee hoor je opmerking valt niet verkeerd jan, het geeft prima aan dat jij niet begrijpt ( of niet wil begrijpen, dat kan natuurlijk ook) wat men hier probeert duidelijk te maken
ik heb al eerder gezegd, ik heb niets tegen de wran, ik heb wat tegen de manier van omgaan met mij als lid momenteel
ik probeer duidelijkheid te krijgen en antwoorden te krijgen op de vragen die ik stel en die krijg ik niet (al een aantal jaar0
niet in een alv, niet op bokt en niet in een gesprek waar ik er om vraag. :n
dan hoor ik via andere kanalen nog weer bijzondere acties die het wran bestuur (of moet ik zeggende voorzitter) uithaalt uit naam van de wran en dat bij elkaar zorgt ervoor dat ik achterdochtig wordt...
daarnaast heeft onze voorzitter er een handje van ons bang te maken voor het grote onbekende wat er aan staat te komen (zonder daar concrete dingen bij te noemen, wat is dat dan, waar heb je het over en waar kunnen we daar meer over vinden) het is een beetje het verhaal wat men vroeger in de kerk deed, ik vertel wat goed is en volg je niet dan zul je eeuwig branden in de hel.
en dat vind ik jaammer wat het principe van de wran als ruiterverening vind ik nog steeds een goede, kan me alleen niet vinden in het huidige beleid

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 11:40

Een prachtig discussiepunt wordt op deze manier volledig van tafel geschoven. Dank je wel meneer Trel.
Het blijft wederom duidelijk dat de WRAN zichzelf niet wil uitleggen naar toekomstig en huidige leden.
Eerst met PeterV die zijn teksten niet verder uit wil leggen en daarmee alle lezers in het ongewisse laat.
Nu met Jan Trel die mijn oprechte vragen aan de kant schuift door te zeggen dat ik naar de ALV moet komen. Als ik naar de ALV had kunnen komen dan was ik daar wel geweest.

Je zou je ook kunnen afvragen of die 775 leden überhaupt nog ergens op zitten te wachten of dat ze dit een long lost cause vinden.
Ik zie geen heil in het overnemen van de WRAN. Ik zie heil in het verbeteren van de transparantie vanuit het huidige bestuur.

Als het van achter het toetsenbord zo makkelijk is Jan, dan vraag ik mij af waarom u niet de moeite neemt om even zo makkelijk op de gestelde vragen te reageren.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:08

Jan_Trel schreef:
En de ALV is de plaats om dit aan te kaarten en niet bokt!

Leg me eens uit waarom?

Op de ALV neem je beslissingen, als je ook nog dit soort discussies moet voeren ben je 3 dagen bezig.
Internet is JUIST het medium om al je leden te bereiken en betrokken te houden.

Even met je tijd meegaan Jan ;)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:24

Ik kan me niet indenken dat men serieus kán denken dat met een ledental van 775 en een opkomst op de ALV van 20/23 kan spreken van 'gedragen beslissingen'.
Natuurlijk snap ik dat dit de heren PV en JT zo het beste uitkomt, maar zouden ze het echt aandurven om eens via mail/post een enquete te verspreiden met de vragen:

- ik ben lid maar doe er bewust niets mee , het interesseert me ook niet. Het moet om te mogen starten*.
- ik zou graag meer betrokken zijn bij de vereniging, maar het wordt je niet makkelijk gemaakt. Vergaderingen te ver weg of verkeerde data.
- ik zou wel meer inbreng willen geven maar de manier waarop er gehandeld wordt staat me tegen. Ik heb niet de indruk dat het veel nut heeft.
-ik zou graag aktiever lid zijn als er per mail/website meer mogelijk zou zijn.
-ik ben aktief lid en kom op de ALV of stem per volmacht.
-ik ben aktief lid en steun het bestuur in dik en dun.

*leden die niet de moeite nemen te reageren worden onder deze kategorie geplaatst.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:27

en dan moet dit wel worden uitgevoerd door een extern bedrijf en de deelnemers anoniem blijven. er zijn genoeg bedrijven die deze diensten leveren.
want ik heb al meerdere pb's gehad en reacties gehoord van mensen die het met me eens zijn maar dit niet durven zeggen 'omdat ze toch bij de wran moeten/willen starten'.

johnwayne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 13:14

quarterH schreef:
want ik heb al meerdere pb's gehad en reacties gehoord van mensen die het met me eens zijn maar dit niet durven zeggen 'omdat ze toch bij de wran moeten/willen starten'.

Is het niet zo dat je mensen per pb een bericht stuurt en dat die discussie dan op die manier verder gaat?
Dit is mijn persoonlijke mening :D

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 14:25

HumbleTalent schreef:
Een prachtig discussiepunt wordt op deze manier volledig van tafel geschoven. Dank je wel meneer Trel.
Het blijft wederom duidelijk dat de WRAN zichzelf niet wil uitleggen naar toekomstig en huidige leden.
Eerst met PeterV die zijn teksten niet verder uit wil leggen en daarmee alle lezers in het ongewisse laat.
Nu met Jan Trel die mijn oprechte vragen aan de kant schuift door te zeggen dat ik naar de ALV moet komen. Als ik naar de ALV had kunnen komen dan was ik daar wel geweest.

Je zou je ook kunnen afvragen of die 775 leden überhaupt nog ergens op zitten te wachten of dat ze dit een long lost cause vinden.
Ik zie geen heil in het overnemen van de WRAN. Ik zie heil in het verbeteren van de transparantie vanuit het huidige bestuur.

Als het van achter het toetsenbord zo makkelijk is Jan, dan vraag ik mij af waarom u niet de moeite neemt om even zo makkelijk op de gestelde vragen te reageren.

Ik begrijp je opmerking niet zo goed, waarom moet ik jou vragen beantwoorden? Ik ben gewoon lid van de WRAN net als vele anderen.

Door mijn verleden bij de WRAN neem ik het voor deze vereniging op, dat is mijn goed recht, Net zo goed als het jullie goed recht is om de mensen die de WRAN op dit moment besturen constant aan te vallen. Als ik er op wijs hoe het in een democratische vereniging geregeld is om inspraak te hebben dan schuif ik de discussie van tafel? Door mijn lange staat van dienst zie ik de dingen misschien wat genuanceerder, begrijp ik wat beter waarom dingen gaan zoals ze gaan en met dat in het achterhoofd reageer ik.
Iedereen kan praten wat hij wil, maar op de jaarlijkse ALV legt het bestuur verantwoording af over het gevoerde beleid. Als de leden het daar niet mee eens zijn wordt het bestuur ter verantwoording geroepen. Als de ALV dat niet doet, moet je toch het bestuur niet verwijten dat ze niet democraties zijn? Dan ga je op de barricaden, zet je het bestuur af en ja.... dan moet je wel mensen hebben die daar willen gaan zitten. En dat is wat ik jullie nu al een hele tijd op allerlei manieren probeer te vertellen. Dat los je niet op, op bokt. Dan moet je wel lijfelijk aanwezig zijn.
Als dit echt een discussie was over de transaparantie binnen de WRAN, dan zou dat inderdaad bij kunnen dragen aan de bestuurlijke ontwikkeling binnen de WRAN. Maar in een goede discussie wordt er niet op de man gespeeld!
Ik begrijp helemaal niet waanom mensen niet durven schrijven op dit topic omdat ze bang zijn niet meer voor de WRAN te kunnen starten. Wie gaat ze dit verbieden?
Als men bang is dat ik ze benadeel als ik als jury optreed dan kan ik ze geruststellen, ik ken op Rom na bijna niemand van echte naam of gezicht en Rom kan beamen dat hij nog nooit last heeft gehad van het feit dat wij het op bokt vaak niet met elkaar eens zijn. :n

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 14:48

Jan_Trel schreef:
Ik begrijp je opmerking niet zo goed, waarom moet ik jou vragen beantwoorden? Ik ben gewoon lid van de WRAN net als vele anderen.

Eigenlijk waren mijn vragen in eerste instantie aan de WRAN gericht. Op die vragen kunnen wat mij betreft leden net zo goed antwoorden. Tenzij de leden de antwoorden helemaal niet weten. Ik vraag jou te antwoorden, omdat het huidige bestuur dat niet doet en ik ging er vanuit dat jij met jouw achtergrond het waarschijnlijk wel zou weten en daar helderheid in kan geven. Je voelt je nog steeds betrokken bij de WRAN merk ik uit je posts, maar als ik vraag wat antwoorden te geven vanuit die positie moet ik dit doen op een ALV en verder het daar dan niet over hebben. Waarom zou ik het niet aan jou kunnen vragen?

Jan_Trel schreef:
Door mijn verleden bij de WRAN neem ik het voor deze vereniging op, dat is mijn goed recht, Net zo goed als het jullie goed recht is om de mensen die de WRAN op dit moment besturen constant aan te vallen. Als ik er op wijs hoe het in een democratische vereniging geregeld is om inspraak te hebben dan schuif ik de discussie van tafel?
Je schuift het af door geen antwoord op gestelde vragen te willen geven, maar wel het laatste woord ("ga naar de ALV") te willen hebben. Je kan ook aangeven dat het niet aan jou is om deze vragen te beantwoorden en mij wijzen op betere wegen om tot antwoorden te komen in plaats van mij de deur te wijzen.

Jan_Trel schreef:
Door mijn lange staat van dienst zie ik de dingen misschien wat genuanceerder, begrijp ik wat beter waarom dingen gaan zoals ze gaan en met dat in het achterhoofd reageer ik.
Iedereen kan praten wat hij wil, maar op de jaarlijkse ALV legt het bestuur verantwoording af over het gevoerde beleid. Als de leden het daar niet mee eens zijn wordt het bestuur ter verantwoording geroepen. Als de ALV dat niet doet, moet je toch het bestuur niet verwijten dat ze niet democraties zijn? Dan ga je op de barricaden, zet je het bestuur af en ja.... dan moet je wel mensen hebben die daar willen gaan zitten. En dat is wat ik jullie nu al een hele tijd op allerlei manieren probeer te vertellen. Dat los je niet op, op bokt. Dan moet je wel lijfelijk aanwezig zijn.
Als dit echt een discussie was over de transaparantie binnen de WRAN, dan zou dat inderdaad bij kunnen dragen aan de bestuurlijke ontwikkeling binnen de WRAN. Maar in een goede discussie wordt er niet op de man gespeeld!
Ik was degene die begon over transparantie en ik heb op dit moment nog niets op de man gespeeld. Ik noem PeterV (de boktnaam), omdat onder deze account de voorzitter en daarmee spokesman vanuit de WRAN antwoord geeft. Dat heet niet op de man spelen, dat noem ik je richten tot de spokesman of diegene die zich daarvoor uitgeeft.
Daarbij vraag ik niet om het afzetten van het bestuur, maar om transparantie. Iets wat binnen dit bestuur toch ook gewoon kan?

Jan_Trel schreef:
Ik begrijp helemaal niet waanom mensen niet durven schrijven op dit topic omdat ze bang zijn niet meer voor de WRAN te kunnen starten. Wie gaat ze dit verbieden?
Als men bang is dat ik ze benadeel als ik als jury optreed dan kan ik ze geruststellen, ik ken op Rom na bijna niemand van echte naam of gezicht en Rom kan beamen dat hij nog nooit last heeft gehad van het feit dat wij het op bokt vaak niet met elkaar eens zijn. :n

Als de vereniging omvalt door een afgezet bestuur zonder opvang zullen deze mensen niet meer kunnen starten. Misschien is dat de angst die ze hebben?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 16:37

Jan_Trel schreef:

Dat is waar.

Broncoyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 16:38

wij rijden wel 2 uur voor de A.L.V.,want als je er in het echt bijzit,dan snap je alles ook beter, mag en kan je ook wat zeggen. Gelukkig dat sommige van deze bokkers er niet waren,dan zaten we er inderdaad 3 dagen. Wij gaan al jaren naar de A.L.V. hebben al 6 voorzitters meegemaakt, als het druk was, kwamen ze voor de rel,.De laatste jaren is het rustig,dus ook nog eens gezellig.Nu werd het weer wat later,maar voor de 30 ste A.L.V. gaf het ons een goed gevoel , en nu moet alles uitgewerkt, tot de volgende alv, en dan niet meer bokken maar komen..

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 17:45

Broncoyboy schreef:
wij rijden wel 2 uur voor de A.L.V.,want als je er in het echt bijzit,dan snap je alles ook beter, mag en kan je ook wat zeggen. Gelukkig dat sommige van deze bokkers er niet waren,dan zaten we er inderdaad 3 dagen. Wij gaan al jaren naar de A.L.V. hebben al 6 voorzitters meegemaakt, als het druk was, kwamen ze voor de rel,.De laatste jaren is het rustig,dus ook nog eens gezellig.Nu werd het weer wat later,maar voor de 30 ste A.L.V. gaf het ons een goed gevoel , en nu moet alles uitgewerkt, tot de volgende alv, en dan niet meer bokken maar komen..

"Als het druk was, kwamen ze voor de rel"... Leuk als een massale opkomst zo genoemd wordt.... :+

Sorry hoor, kon dit echt niet laten. Je bedoelt het vast positiever dan dat het er nu staat :D ...... jammer van de woordkeuze.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 17:53

reactie op johnwayne:
uiteraard had ik het niet over jou. Jou heb ik idd een pb gestuurd.
Dat sluit natuurlijk niet uit dat ik ook pbs kan ontvangen van anderen.

voor zover ik weet kun jij niet in mijn PB box en kun je dus niks zeggen over mijn PB's muv die wat ik naar jou heb verstuurd

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 18:44

6 voorzitters :wow: , zijn ze dat dan niet gelijk allemaal?
zoveel heb ik er niet meegemaakt, ook al ben ik ook al weer heel wat jaartjes lid

is het geen leuk idee om mensen die echt al heel lang lid zijn een presentje te geven?
op het komende jubileum feest misschien