Jan_Trel schreef:Hou nou eens op met dingen schrijven die niet waar zijn,hou je bij de feiten en heb waardering voor mensen die iets voor de sport doen.
Waardering moet je zeker hebben vind ik voor mensen die zich inzetten voor de western in Nederland.
Maar ik moet helaas constateren dat onderstaande quotes nu niet bepaald die waardering bij mij opwekt.
Ik denk eerder dat ik als voorzitter/bestuurder/lid van een rassen vereniging me eens zou gaan afvragen hoe deze quotes bedoeld zijn.
Ik zou als voorzitter/bestuurder/lid van een rassen vereniging de schrijver van deze quotes niet graag in een vooruit geschoven positie zien optreden met als uitgangspunt de toekomst van het western in Nederland.
Want laten we wel wezen,een glas is half leeg of half vol.
Het ligt aan de manier waarom iets wordt benadert cq gebracht of het negatief (half leeg) of positief (half vol) is.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat alles wat de WRAN betreft het glas half vol is en betreffende de rassen verenigingen het glas half leeg is.
Dus zal uiteindelijk het glas van de WRAN vol zijn en dat van de rassen verenigingen leeg zijn. Tenminste als de auteur van onderstaande quotes de verdeling bepaald.
PeterV schreef:Ga bijvoorbeeld is een andere gerelateerde vereniging zoeken waar binnen zoals mensen actief zijn als bij de WRAN. Stop maar die vind je niet. Maar ik kan je wel vertellen dat het allemaal stuk voor stuk verstandige mensen zijn die zich allen verdiepen in zaken die onze sport kunnen raken, dus meedenken in die dingen en zaken die toch echt belangrijk zijn.
PeterV schreef:Maargoed quarterH, promoot jij nou maar het in mijn ogen doodbloedende kindje, waar niemand zich afvraagt wat een ruiter op de rug van een paard eigenlijk zelf kan. Wij zien wel wat er van komt in de toekomst, wat stand houd dus.
Vr Gr peter
PeterV schreef:QuarterH vraag het nou gewoon na bij de door jou benoemde verenigingen, al is het alleen maar om te bezien wie waar nou omheen draait. Dat is trouwens ook de plek waar je antwoorden op, mag van verwachten. Stelt mijn best teleur dat ik het zal moeten zijn om jou echt van die antwoorden te gaan voorzien, ik wist niet dat de WRAN zo’n grote voorsprong had, ik neem deze namelijk de laatste 4 jaren mee binnen de te presenteren toekomst visie van de WRAN.
Groet Peter