Ik heb wel een beetje een eigenwijze tinker die altijd voorop wil, had vorig jaar een tinkerrecordrit en toen ben ik achteraan begonnen en met een half uur was ik 70 tinkers voorbij

Ik neem aan dat de chauffeurs ook wel mee mogen eten?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

soflo schreef:mooie tijd inderdaad kunnen ze nog even de wei op .
hoe laat ga jij weg, zal wel een uur aan het rijden zijn.
Ik hoor dat er heel wat vanuit haaksbergen mee gaan.
He Haaksbergen laat eens wat van je horen!!!!!!!!
maar prima onder controle te houden
cp112 schreef:De mijne is juist érg ervaren, heeft altijd buitenritten begeleid op Terschelling (10 jaar lang ofzo)
Enige nadeel is dat hij alleen voorop kan. Hij is wel enthousiastmaar prima onder controle te houden
wereld schreef:cp112 schreef:De mijne is juist érg ervaren, heeft altijd buitenritten begeleid op Terschelling (10 jaar lang ofzo)
Enige nadeel is dat hij alleen voorop kan. Hij is wel enthousiastmaar prima onder controle te houden
He wat leuk dat jij Flanagan hebt, ik ken hem nog, maar wist helemaal niet dat hij verkocht was door de paardenverhuur waar hij van was!!
Ik werd benaderd door iemand van bokt een jaar geleden die hem herkende van paardenverhuur Lok. Zo ben ik erachter gekomen dat hij daar wegkwam 
Tot morgen! Shoufshouf schreef:@ Soflo....Jeetje....wat rot....hoe heb je dat gedaan dan.....
Je had les toch???