Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imre schreef:Nou, volgens mij zat je bijna op die wandelaars, of niet? Echt ongelooflijk dat ze je zo voorbij kwamen.
Imre schreef:Het merendeel van de mensen was goed bezig hoor, maar wij kwamen steeds dezelfde lui tegen en die waren niet zo van het rekening houden met elkaar.
germie schreef:Was voor mij de eerste keer. Het was wel leuk, maar de route was niet heel bijzonder, ik vond dat je weinig echt in het bos reed. Ook vond ik het jammer dat je als ruiter dezelfde route moet rijden als menners. Dus de mooie smalle ruiterpaden had je niet. Je had wel vaak dat je mensen in moest halen die even later jou weer in gingen halen.
We hebben op dat hele lange rechte stuk vanuit Annen richting Schipborg flink gegaloppeerd, teugels in 1 hand, verlichte zit en alles even los. Volgend jaar in het bos bij Diever, Gasselte of Appelscha?Dat bos is daar veel mooier.
Mijn paard was lekker braaf, maar ze vond die tunnels en viaducten wel wat spannend. Het klinkt allemaal zo hol als je eronderdoor rijdt. Gelukkig is ze wel verkeersmak, dus problemen leverde dit niet op, maar ze is dit dus ook niet gewend.
Er waren ook genoeg paarden die de menwagentjes niet fijn vonden. De mijne met opzadelen ook niet, en dat terwijl ze er zelf ook wel eens voorloopt :S
Maar met rijden waren de menwagentjes geaccepteerd.
8 km per uur is niet snel. We hebben echt veel gestapt, foto's gemaakt en waren toch nog iets te snel. Er waren er ook die een omweg namen en zo wat meer door konden rijden (de extra lus richting cafe de drentse Aa). Wij waren niet zo bekend hier, dus dat durfden we niet aan, we hebben nog wel ergens een heuvel meegepikt.
En ondanks deze rit had ik thuis nog de puf om nog even een paard te rijden. Ik heb gisteren dus zo'n 5.5 uur in het zadel gezeten.
Thuisgekomen had m'n paard zwarte benen, en die modder wilde er ook niet zomaar af. Dat mag dus slijten.
NienSCHaap schreef:Mariekyy schreef:super leukk!! hoop dat jullie allemaal genoten hebben van de prachtige natuur, waar van ik elke dag van mag genieten!!
als het goed is zijn jullie allemaal langs mijn stal gereden in schipborghebben jullie een haflinger gezien??
Hahah ik heb genoeg haflingers gezien
Mariekyy schreef:NienSCHaap schreef:
Hahah ik heb genoeg haflingers gezien
haha ja dat snap ik
lorelei schreef:germie schreef:Was voor mij de eerste keer. Het was wel leuk, maar de route was niet heel bijzonder, ik vond dat je weinig echt in het bos reed. Ook vond ik het jammer dat je als ruiter dezelfde route moet rijden als menners. Dus de mooie smalle ruiterpaden had je niet. Je had wel vaak dat je mensen in moest halen die even later jou weer in gingen halen.
We hebben op dat hele lange rechte stuk vanuit Annen richting Schipborg flink gegaloppeerd, teugels in 1 hand, verlichte zit en alles even los. Volgend jaar in het bos bij Diever, Gasselte of Appelscha?Dat bos is daar veel mooier.
Mijn paard was lekker braaf, maar ze vond die tunnels en viaducten wel wat spannend. Het klinkt allemaal zo hol als je eronderdoor rijdt. Gelukkig is ze wel verkeersmak, dus problemen leverde dit niet op, maar ze is dit dus ook niet gewend.
Er waren ook genoeg paarden die de menwagentjes niet fijn vonden. De mijne met opzadelen ook niet, en dat terwijl ze er zelf ook wel eens voorloopt :S
Maar met rijden waren de menwagentjes geaccepteerd.
8 km per uur is niet snel. We hebben echt veel gestapt, foto's gemaakt en waren toch nog iets te snel. Er waren er ook die een omweg namen en zo wat meer door konden rijden (de extra lus richting cafe de drentse Aa). Wij waren niet zo bekend hier, dus dat durfden we niet aan, we hebben nog wel ergens een heuvel meegepikt.
En ondanks deze rit had ik thuis nog de puf om nog even een paard te rijden. Ik heb gisteren dus zo'n 5.5 uur in het zadel gezeten.
Thuisgekomen had m'n paard zwarte benen, en die modder wilde er ook niet zomaar af. Dat mag dus slijten.
volgende keer wel even trakteren hè als je ons weer inhaalt
Viet schreef:Ik heb een fijne rit gereden, reed mee in de grote groep. Idd jammer dat er weinig rekening gehouden werd.. Een groot deel van de groep was het hier ook absoluut niet mee eens, maar als er een paard gaat gaan ze allemaal. Ik snap jullie irritaties, heb mezelf ook geirriteerd