[WN] Farmers Field Trail, zo 23 mei, Koekangerveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 20:05

Het was echt fan-tas-tisch!!!

Jannie

Re: Farmers Field Trail, zo 23 mei, Koekangerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:22

Hier ook een verbrande deelneemster die echt een fantastische dag gehad heeft! Wat een leuke opdrachten en een hele goede organisatie!
Corine en Susan en alle vrijwilligers heel erg bedankt!

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:25

WendyBZ schreef:
Het was echt fan-tas-tisch!!!

:)) wij hebben genoten!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:26

Het was super de super geörganiseerd! Corine en Susan en alle andere vrijwilligers: +:)+ +:)+ _/-\o_ _/-\o_

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:31

Mn stalgenoot(jes) zijn eerste geworden :D
Zijn er fotos gemaakt?

Chant1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:35

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:38

Julia en ik hebben de hele dag gefotografeerd, dit komt morgen online op www.esmeeblom.nl :)!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:38

Ook Ret en ik zijn weer thuis. :D

Wat een ontzettend leerzame dag was dit! 8-)

Ik heb genoten en mijn knollie ook volgens mij. ;)

Corine en Susan, ook via deze weg nogmaals enorm bedankt voor de geweldige organisatie! Ik kan niets bedenken waar jullie níet aan hadden gedacht, wat fantastisch verzorgd was het allemaal! +:)+

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:39

Ik ben er ook geweest en heb foto's gemaakt (ruim 200). Lang niet iedereen staat er op, maar wel een aantal. Mijnpc heeft er vanaf vanmiddag 4 uur op staan stampen om ze op het internet te krijgen.

foto's!!

Corine en Susan, jullie hebben een fantastisch evenement opgezet met ontzetted mooie hindernissen. Ik hoop vogend jaar ook mee te kunnen doen.

jazzdancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:57

hoi
de dag was helemaal top wij hebben genoten .
groetjes

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:15

WAT een GEWELDIG en vooral UNIEK evenement was het alweer vandaag!

Susan en Corine, super, geweldig, grandioos! We hebben alweer genoten. Factor 50 én het mooie schaduwrijke plekje hebben goed gewerkt. Een onwijs grote en dikke pluim voor jullie! *\o/*
Volgend jaar zijn wij zeker weer van de partij!

Toppie!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:31

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:48

wij hebben veel lol samen gehad.
leuke complimentjes onderweg.

leuke hindernissen op 1 na haha...

organisatie vrijwilligers bedankt...

_sioux_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:59

ik heb vandaag ook een super leuke dag gehad!
wonder boven wonder haast niet verbrand :P en dat na een hele dag midden in het weiland bij hindernis nr 15 gezeten te hebben :D
heb bijna alle deelnemers wel op de foto gezet bij de trap..zal ze morgen wel even online zetten *D

wie is er in de prijzen gevallen vandaag? kon jammergenoeg niet bij de prijsuitrijking en bbq zijn..moest werken ..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 00:52

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 07:18

alle deelnemers gefeliciteerd! Ik heb de hele dag bovenop de Rocky mountain trail gejureerd, erg leuk! :D Ondanks de zonnebrand toch een rood neusje gekregen ;) Volgend jaar wil ik ook meedoen :D

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 10:09

Suzan en Corine, het was weer een geweldige dag gisteren! wij hebben genoten. Strakke organisatie, leuke hindernissen en geweldig weer. +:)+ +:)+

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 10:43

Een ranchtrail is echt een UNIEK evenement in het noorden van nederland en dan ook nog eens zo perfect georganiseerd door twee meiden die er `gewoon lol`in hebben! Ik heb er geen woorden voor.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 14:12

Dapperdier van harte gefeliciteerd met je 1e plek! Ik heb je niet zien rijden, maar super gedaan hoor +:)+
En inderdaad een uniek evenement, ik vind het gewoon zooooo super! _/-\o_ En ik ben helemaal weg van die Rocky Mountain Trail, mén wat was dat genieten, dat wil ik eens in het "echt" gaan doen 8-)

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 15:36

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:08

Mooie plaatjes hoor Esmee!!

@ Mayflower, helemaal mee eens, daar ben je als verstokte trail ruiter en buitenrijder echt helemaal in je element!

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 19:24

Hier C & S.... :O

Moe ...

Nee, helaas geen ritje voor ons vandaag. Alles is weer weg, het is weer een heel normale boerderij, zonder cowboytaferelen ;)
Alleen de Rocky Mountain Trail ligt er nog, die gaan we dus écht nog rijden over een paar dagen.

We waren dus gewoon vroeg op vandaag en hebben de hele dag opgeruimd. We hadden fijne hulp nog, dus met een aantal mensen was het meeste ook 'zo' weg.

Het is echt enorm gek. Maanden ben je er vrijwel dag en nacht mee bezig en floep, in een dag is alles voorbij! En nog een dag later is alles weg en merk je niet eens dat er gisteren zo'n feest was!

Want ja een feestje was het zeker!! We hebben genoten van het bonte gezelschap deelnemers, met zoveel verschillende soorten paarden ook.
We hebben genoten van alle blije gezichten, van het (goede) gedrag van iedereen (incl) bezoekers en bovenal was het een genot (vooral voor Wim :+ ) om vanmorgen te zien dat er op een paar hoopjes paardenmest na, gewoon nèrgens rommel lag! De mensen liepen overal, maar niks geen rommel of rottigheid.

We glommen (en glimmen nog, of zou dat van de zon komen? :D ) van alle complimentjes natuurlijk, want wat is er nu fijner dan waardering voor alle moeite?

We vinden het wel ontzettend sneu voor Janique en haar paard! Wat een smak hebben zij gemaakt! We hopen heel erg dat het met alleen wat spierpijn is afgelopen en dat Misty spoedig weer helemaal hersteld en fit is :(:) .

We hadden dit keer een fantastisch en sterk team mensen in de tent staan de hele dag, die gezorgd hebben voor een superlopend secretariaat en rekenkamer.
Maar ook alle vrijwillige jury's hebben weer een geweldige job vervuld, door (alweer) de hele dag in de brandende zon te staan! Sommigen moesten zelfs na afloop direct door naar hun werk, of hadden nachtdienst.

Gewoon ronduit fantastisch, dat zo'n grappig klein ideetje in onze bovenkamers tot zoiets moois uitloopt! +:)+

Dank jullie wel allemaal!

PS: Er is bij één van de hindernissen een grijs fleecevest blijven liggen. Wie mist hem? En ook is er een geheugenkaartje gevonden!

Jewels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:47

Mijn vriendin en ik hebben ook een SUPER dag gehad!
Wij waren eerste *D bij de team ruiters.
Een mooie rozet, medaille en een gesponsorde spijkerbroek van Evelien van Eurohorse. Wij hadden er een lekker lang weekendje weg van gemaakt op de mini camping Welgelegen. Zeker aan te raden, het veldje had allemaal prijs :P
Het was gewoon een TOP georganiseerde dag en volgend jaar schrijven wij ons natuurlijk weer in (onze titel verdedigen :D ).

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:01

Hier ook maar even mijn linkje: Ik kreeg een aantal van Corine en daar ben ik toch zoooo blij mee! Ik ben weer helemaal verliefd op Quincemans! <3 :D
Dus ik heb een foto topic gemaakt: [WN-ITP] Quincy Mayflower@Farmers Field Trail

Morhwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:04

Organisatie & vrijwilligers jullie hebben er weer een topdag van gemaakt, bedankt!
En als je dacht dat de 2e keer minder leuk was dan de 1e keer, dan heb je dat helemaal mis, het was weer superleuk! :D