Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. Wie zien het wel, mijn doel is top 10 en een goede proef
.
Enne niet zo negatief joh, je hebt er het hele seizoen goed bijgereden (zelfs met voor je gevoel mindere proeven), je hebt het zeker verdiend om er nu ook bij te kunnen zitten als je een nette proef rijdt!
. Dan haal ik het gemakkelijk
. De ring is rond 11 uur afgelopen (als het strak loopt), dus dan een half uurtje en dan is al alles bekend. Dan kunnen we alweer naar huis. We rijden 45 minuten, met slecht weer een uurtje.
. Even kijken wat het weer is smorgens en anders blijft hij maar even lekker binnen met de shet met lekker wat hooi.
.
. Van Zen weet ik dat hij het kan, met Ali moet ik dat eerst eens gaan voelen zo'n Z-ring.
Sorry!
Dus dat valt toch best nog wel mee, en diegene is alleen maar uitgevallen, omdat het paard in het Z1 al meeloopt. Ik hoop echt voor je dat je net zoveel geluk hebt als buiten, of eigenlijk nog meer, want toen had je in de finale last van de luidsprekers toch.
.
, ben blij als ik een foutloze proef neer kan zetten
.
En vergeet niet dat je met een foutloze proef al een heel eind komt!
. Spectaculair rijden is vaak ook gewoon niet te doen in zo'n kleine ring. Ali kan zich dan snel te groot maken en dan krijgt ik de oefeningen niet zo mooi afgewerkt. In de Z1 heb ik hopelijk wat meer ruimte om te corrigeren.
.

Maar hoop en verwacht van niet 
dus hebben we maar 2 seizoen Z1 gereden. Met Zidane heb ik er ook bewust voor gekozen om 2 seizoen L1 te rijden, dat had hij echt nodig.