Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calanddra schreef:Je kan het ook zo zien: het diertje loopt al 8 maanden met pijn, waarom dit verlengen?
De dierenartsen hebben hem nog niet gezien, enkel over gehoord en foto's gezien. En de meesten gaven het advies inslapen
Mar77 schreef:Die pony loopt al 8 maanden zo, dan maken die paar dagen ook niets meer uit...........
Overleg met dierenartsen zijn er wel geweest,m en volgens mij is er in overleg besloten dat dit tot maandag kan wachten
ThePast03 schreef:Mar77 schreef:Die pony loopt al 8 maanden zo, dan maken die paar dagen ook niets meer uit...........
Overleg met dierenartsen zijn er wel geweest,m en volgens mij is er in overleg besloten dat dit tot maandag kan wachten
En vervolgens maken een paar maanden dokteren ook niet uit en zo blijf je aan de gang.
Ik blijf me nog steeds verbazen dat er mensen zijn die het filmpj hebben gezien en zeggen dat het meevalt of niet zien dat dit diertje bij elke pas pijn lijdt.
Debbie schreef:Maar daarom wil ik dit topic graag 'leuk' in de gaten kunnen blijven houden en ben ik benieuwd wat de dierenarts zal antwoorden.
Inney schreef:ThePast03, TS heeft toch aangegeven dat als het diertje veel/een operatie nodig heeft, ze dat niet betalen kan, en er niet aan begint. Ook vanwege het lange revalideren etc. Dus ik denk niet dat de beste dierenarts hier iets mee kan. Maar ik hoop op een goed einde, voor haar, maar vooral voor de pony.
Inney schreef:[*olduser*], TS heeft toch aangegeven dat als het diertje veel/een operatie nodig heeft, ze dat niet betalen kan, en er niet aan begint. Ook vanwege het lange revalideren etc. Dus ik denk niet dat de beste dierenarts hier iets mee kan. Maar ik hoop op een goed einde, voor haar, maar vooral voor de pony.