Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Soms weet je ook niet waarom een paard in een keer zo gemeen reageert. Toen ik 9 jaar geleden mijn paard kreeg wist iemand me te vertellen dat hij vals was en flink gebeten had. Ik kon het niet geloven totdat ik het slachtoffer later zelf sprak. Hij stond toen nog op een andere stal, vloog zomaar over de deur en greep haar vol in haar rug. Ik schrok van het litteken dat er bijna 2 jaar later nog zat. En waarom...niemand weet het. De vrouw liep gewoon langs en er was geen aanleiding. Hij heeft het trouwens nooit meer gedaan....Heel vreemd.
(héél verhaal
)
en wil dat hij niet van slag raakt van andere dingen of nieuwe manieren...

Af en toe zou je ze willen schieten. BinkieDusty schreef:TS heel veel sterkte.. Wat erg voor je !!
@ MarcR: Ik lees nergens dat het met opvoeding te maken heeft? Ik heb 3 paarden, alle 3 even lief, maar van hun bijt er ook wel eens 1. Dit heeft niks met opvoeding te maken, maar met het feit dat het een dier is. Niet netjes van je om zulke dingen nu meteen al vast te stellen als we nog nergens vanaf weten van hoe of wat
Wow wat heftig TS!!! Heel veel sterkte! Ik hoop dat de chirurg vandaag wat voor je kan betekenen...wow! Heel veel sterkte! 
Alves schreef:Het belangrijkste is dat dit zsm leefbaar gaat worden!
Ik hoop snel weer voor mijn paardje te kunnen zorgen.
Mis Alves nu alen wil dat hij niet van slag raakt van andere dingen of nieuwe manieren...
Ik ken hem en hij weet precies wat ik wil en bedoel.
heb hetzelfde meegemaakt 2 jaar geleden, alleen dan niet mn duim maar mn pink. Paard had me ook te pakken bij mn hand en liet ook niet los, ze heeft mn hele middenhandsbeentje en het gewricht van mn pink door midden gebeten, alles verbrijzeld, halve hand open door de tanden, 2 operaties gehad en mn leven lang last van mn hand. Momenteel functioneer ik gewoon weer 'normaal' met een wat stijve hand maar het is werkbaar.
Beter vooraf geregeld dan achteraf spijt. Laat hun maar uitzoeken of je er al dan niet schuld aan had, daar zijn ze voor.
, zelfs de hechtingen er uit gehaald! Niemand kwam aan mijn hand anders kregen ze een dreun met de andere
het doet zo'n zeer dat je het beter zelf kunt doen want je voelt nl precies hoeveel je kan hebben, maar je moet wel opletten dat je eindverantwoording wel daar laat waar hij ligt, bij de doktoren/verpleegkundigen, ze moeten er dus wel 'aan zitten' om je beter te kunnen maken.