Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mysa
correspondent/vertaler

Re: Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 14:07

Oeps, was het even vergeten, maar heb me net aangemeld. Ben vast en zeker nr 500, krijg ik nu een boeket en een cadeaubon?

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 14:20

mysa schreef:
Ben vast en zeker nr 500

Sorry, 498 :D

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:01

EP4D schreef:
pfeww nou.. hier zit er eentje met vierkante ogen van het verwerken van al die aanmeldingen B-)

:(:)

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:33

Sandrina schreef:
Wat een lijst alweer en het is nog maar net januari.

Waar gaan jullie kamperen/logeren?

Wacht even tot ik erbij hoor om iets definities te bespreken. Ben er ook nog niet helemaal uit wat ik ga doen. Dus kan ik nu nog even op mijn gemak alle mogelijk aflopen en kijken wat het beste uitkomt.
Waarschijnlijk word het dit jaar alleen niet de camping van Henk Vosselman, maar ga ik op zoek naar een ander stekkie.

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:39

Wat super leuk!
Kom misschien een dag kijken.

zinin!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 16:27

nobbygaard schreef:
Sandrina schreef:

Wacht even tot ik erbij hoor om iets definities te bespreken. Ben er ook nog niet helemaal uit wat ik ga doen. Dus kan ik nu nog even op mijn gemak alle mogelijk aflopen en kijken wat het beste uitkomt.
Waarschijnlijk word het dit jaar alleen niet de camping van Henk Vosselman, maar ga ik op zoek naar een ander stekkie.

Vond je het niet gezellig?
Of ben je weggeregend afgelopen jaar?

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:20

ja nobbygaard?? what happend?? ik ga wel naar henk denk ik..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:37

Ik wil ook graag weer naar Jagtlust, was echt erg gezellig :D

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 20:51

Brainless schreef:
@Sandrima
Klopt, vorig jaar was ik een beetje laat met bellen, bleek ook nog eens zijn antwoordapparaat vol te zitten.
Dus ik helemaal in de stress dat ik geen plekje zou hebben voor mijn paard.
Gelukkig had hij al op mij gerekend en hij had gelukkig nog een stukje wei voor mij. De wei heb ik toen wel gedeeld met een vriendin van mij en dat ging super (paarden hadden elkaar nog nooit gezien hahaha).

Henk kennende laat ie voor elke gast een plekje open; ook al reageer je niet zo snel. Soms wordt daar fiks misbruik van gemaakt; mensen melden zich niet af en Henk rekent dan wel op ze. Dat vind ik niet netjes. Gelukkig worden die plekjes snel wer gevuld, maar Henk moet dan eerst mensen onnodig teleurstellen.
Maar als je toch in Ermelo woont kan je toch even bij hem langsgaan?

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 20:54

michele schreef:
Sandrina schreef:

THUISSSSSSSSSS :D :D :+

Bofkont je woont in Epe.

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:32

500???Haha dat gaat hard zeg!!!

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 10:52

Brainless schreef:
Of ben je weggeregend afgelopen jaar?

Ik vind het altijd reuze gezellig bij Henk en ben ook niet weg geregend vorig jaar. Maar waarschijnlijk neem ik mijn dochter mee die dan ongeveer 7,5 maand is. En dan vind ik haar net iets te klein om in een tent te gaan overnachten. Mijn ervaringen al die jaren dat ik mee gereden heb is dat de nachten ontzettend koud zijn. Misschien dat ik dus op zoek ga naar een caravan of huisje. Maar het kan ook zijn dat ik mijn dochter thuis bij één van de grootouders laat. Daar ben ik dus nog even over na aan het denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:59

Spannende, en tot hoe lang hebben we voordat de eerste loting ronde gaat plaats vinden ?
Ik ga in ieder geval in een tentje en voor mijn paardje ga ik opzoek naar mooie groene wei :D Dan is hij ook weer helemaal blij :+
Hoop alleen dat niet zoveel gaat regenen als vorige jaar want was toen echt hele natte seizoen, al hadden ze gellukig op de camping een legertent staan waar we met ze allen nog gezellig wat konden drinken en eten.

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:31

Ik zit met het probleem dat ik niet in een tentje kan slapen, vanwege mijn longen dus denk dat ik dan toch maar heen en weer ga rijden. Moet mijn vader maar verplicht mee en 4 dagen bij ons logeren :P

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:39

Ik zet gewoon de coleman op.. ik heb echt een geweldige tent gekocht vorig jaar.. Ik kan nog zeker 4 logees bijleggen..
Ik kom wss met een vriendin (als we allebei ingeloot worden natuurlijk) Vriendlief blijft thuis, hij heeft niet zo veel met paarden..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:58

Weet iemand trouwens iets over een Fjord die vorig jaar ook op de weide's van Henk stond? Die Fjord had enkele ontzettend grote 'vetbulten', met name direct achter het hoofd bij de manenkam, waardoor de hele manenkam aan het begin in een bocht getrokken werd.
Vond het een leuk beest, stond naast mijn shetmerrie (vos met witte manen en staart) en die 2 konden het wel goed met elkaar vinden.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:01

Ik heb me ook ingeschreven, als menner dit jaar :D

Hoeveel startplekkern zijn er eigenlijk?? Kan het zo niet vinden op de site,...

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:06

daar ben ik ook wel benieuwd naar..

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:10

JoyCiej007 schreef:
Weet iemand trouwens iets over een Fjord die vorig jaar ook op de weide's van Henk stond? Die Fjord had enkele ontzettend grote 'vetbulten', met name direct achter het hoofd bij de manenkam, waardoor de hele manenkam aan het begin in een bocht getrokken werd.
Vond het een leuk beest, stond naast mijn shetmerrie (vos met witte manen en staart) en die 2 konden het wel goed met elkaar vinden.

Zoals je die fjord beschrijft lijkt me dat het Nobby was van Nobbygaard, hier ook in dit topic. PB Nathalie maar eens, dan weet je het zeker.

Wij hebben elkaar niet kunnen spreken, Jij herkende de naam van mijn Haffie Fralla, maar ik was druk met mijn drukke paard vasthouden. Ik wou je daarna nog zoeken om te kunnen kwebbelen, maar heb je niet kunnen vinden.
Dit jaar maken we weer een kans elkaar te treffen ;)

Suzan_bobar: er zijn in de 1e loting 330 plaatsen te vergeven en (ik meen) in de 2e loting rond de 175. Heel wat dus. (staat volgens mij in de aanmeldingsmail ;) )
Waar/ wat voor paard men je mee?
Ik ben menruiter; elke dag mag ik kiezen op ik erop ga of erachter. Heerlijk die keuze.
Laatst bijgewerkt door Sandrina op 09-01-10 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:11

Op de site staat onder statistieken het aantal deelnemers per jaar; wel zijn dat degenen die daadwerkelijk aan de start zijn verschenen en 1 of meer dagen hebben mee gereden. Vorig jaar waren dat 282 ruiters en 164 menners, in totaal dus 446.
Denk dus rond de 500 startplaatsen.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:13

Sandrina schreef:
JoyCiej007 schreef:

Zoals je die fjord beschrijft lijkt me dat het Nobby was van Nobbygaard, hier ook in dit topic. PB Nathalie maar eens, dan weet je het zeker.

Wij hebben elkaar niet kunnen spreken, Jij herkende de naam van mijn Haffie Fralla, maar ik was druk met mijn drukke paard vasthouden. Ik wou je daarna nog zoeken om te kunnen kwebbelen, maar heb je niet kunnen vinden.
Dit jaar maken we weer een kans elkaar te treffen ;)

Suzan_bobar: er zijn in de 1e loting 330 plaatsen te vergeven en (ik meen) in de 2e loting rond de 175. Heel wat dus.
Waar/ wat voor paard men je mee?
Ik ben menruiter; elke dag mag ik kiezen op ik erop ga of erachter. Heerlijk die keuze.

Heej wat grappig, ja dat kan wel kloppen; jij hebt ook in dat artikel van de mensport gestaan toch? :)
Dankjewel voor de tip, ik zal zal Nobbygaard eens pb'en ja, heb nog foto's van 'Fjordenmans' zoals ik en mijn groom hem noemden :P

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:14

Joyce: fjordenmans is een merrie.

En ja ik stond in Mensport, vond het erg leuk daaraan mee te werken.
Laatst bijgewerkt door Sandrina op 09-01-10 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:14

Ik men met mijn paint. We zijn bezig met beleren en ik hoop hem voor Epe klaar te hebben. Mocht het niet lukken, dan gaan we niet, maar ik denk het wel hoor :D

Vorig jaar mocht ik op het laatste moment toch starten als ruiter, helaas had ik toen een endurance wedstrijd geplant en dat werd echt teveel voor hem. Nu mag hij niet meer bereden worden en dus gaan we onze kansen als menner bekijken :D

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:17

Een paint voor de kar? Dat lijkt me weer eens heel wat anders. Waarom kan ie niet meer bereden worden?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:17

Sandrina schreef:
Joyce: fjordenmans is een merrie.

En ja ik stond in Mensport, vond het erg leuk daaraan mee te werken.

:') ja maar voor ons was het fjordenmans........ :(:)