Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sandrina schreef:Wat een lijst alweer en het is nog maar net januari.
Waar gaan jullie kamperen/logeren?
nobbygaard schreef:Sandrina schreef:Wat een lijst alweer en het is nog maar net januari.
Waar gaan jullie kamperen/logeren?
Wacht even tot ik erbij hoor om iets definities te bespreken. Ben er ook nog niet helemaal uit wat ik ga doen. Dus kan ik nu nog even op mijn gemak alle mogelijk aflopen en kijken wat het beste uitkomt.
Waarschijnlijk word het dit jaar alleen niet de camping van Henk Vosselman, maar ga ik op zoek naar een ander stekkie.
Brainless schreef:@Sandrima
Klopt, vorig jaar was ik een beetje laat met bellen, bleek ook nog eens zijn antwoordapparaat vol te zitten.
Dus ik helemaal in de stress dat ik geen plekje zou hebben voor mijn paard.
Gelukkig had hij al op mij gerekend en hij had gelukkig nog een stukje wei voor mij. De wei heb ik toen wel gedeeld met een vriendin van mij en dat ging super (paarden hadden elkaar nog nooit gezien hahaha).
Brainless schreef:Of ben je weggeregend afgelopen jaar?
JoyCiej007 schreef:Weet iemand trouwens iets over een Fjord die vorig jaar ook op de weide's van Henk stond? Die Fjord had enkele ontzettend grote 'vetbulten', met name direct achter het hoofd bij de manenkam, waardoor de hele manenkam aan het begin in een bocht getrokken werd.
Vond het een leuk beest, stond naast mijn shetmerrie (vos met witte manen en staart) en die 2 konden het wel goed met elkaar vinden.
Sandrina schreef:JoyCiej007 schreef:Weet iemand trouwens iets over een Fjord die vorig jaar ook op de weide's van Henk stond? Die Fjord had enkele ontzettend grote 'vetbulten', met name direct achter het hoofd bij de manenkam, waardoor de hele manenkam aan het begin in een bocht getrokken werd.
Vond het een leuk beest, stond naast mijn shetmerrie (vos met witte manen en staart) en die 2 konden het wel goed met elkaar vinden.
Zoals je die fjord beschrijft lijkt me dat het Nobby was van Nobbygaard, hier ook in dit topic. PB Nathalie maar eens, dan weet je het zeker.
Wij hebben elkaar niet kunnen spreken, Jij herkende de naam van mijn Haffie Fralla, maar ik was druk met mijn drukke paard vasthouden. Ik wou je daarna nog zoeken om te kunnen kwebbelen, maar heb je niet kunnen vinden.
Dit jaar maken we weer een kans elkaar te treffen![]()
Suzan_bobar: er zijn in de 1e loting 330 plaatsen te vergeven en (ik meen) in de 2e loting rond de 175. Heel wat dus.
Waar/ wat voor paard men je mee?
Ik ben menruiter; elke dag mag ik kiezen op ik erop ga of erachter. Heerlijk die keuze.