wow super zeg!!! zo zie je maar..niet praten over paarden "kijk die pony nou"want nu kan je zien wat ze bereiken !!:D respect voor jullie!!! succes nog met je wedstrijden!
ClementinevS
Geplaatst: 15-11-09 19:04
Geweldig!!Gefeliciteerd!! Echt ontzettend knap!!
annabel__
Geplaatst: 15-11-09 19:09
Heel knap! mooi paard ook!
xEvaFay
Geplaatst: 15-11-09 19:39
Gefeliciteerd met jullie super prestaties!
Ikwashier
Geplaatst: 15-11-09 19:42
Wat een super prestaties! Heel veel succes met de komende wedstrijden
Knap hoor! Eigenlijk is het gewoon bijna discriminatie hoe er met de rassen in de sport wordt omgegaan. Hier een daar zijn er toch een paar toppers die laten zien dat het met ieder paard kan!
nette prestatie!! arabiertjes en hun beweging ben ik altijd al wel van gecharmeerd geweest. wist niet eens eigenlijk dat je met een pony hoger dan Z2 mag rijden. misschien dom van me, maar had altijd het idee, dat ze op hoger niveau minimaal 1.60m moesten zijn, maar dat is dus blijkbaar niet het geval. weer wat geleerd!
ankie1
Mag ik zeggen dat ik een grote fan van jullie ben! Ik zie je wel eens op wedstrijden en ik was dan altijd de enige die zei dat ik jou en je hengstie zo gaaf vond! Vind het echt super dat je je helemaal niets van de rest aan trekt hoor! Jullie zijn zo'n droomplaatje en ik weet zeker dat de mensen die kwaad over jullie spreken alleen maar jaloers zijn! Je hebt echt het gaafste paard van iedereen! Ik ben verliefd! Heel veel succes verder en hopelijk tot snel!