Showtime voor het eerst onder het zadel!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 15:31

Ik wil toch ook nog even reageren op Calanddra die duidelijk van geen ophouden weet. Jij vind het slecht voor mijn paard dat ik te vroeg begin en daarmee mijn paard verpest.. Ik vind dat jij te zwaar bent voor jouw paard en eerst wat kilo'tjes af mag vallen voor je er weer opgaat.. zoals ik eerst wat maandjes van jou zou moeten wachten voor ik erop ga.. waar ligt de grens van leeftijd en waar ligt de grens van gewicht? Daar valt over te twisten en iedereen heeft daar zijn eigen ideen over en normaal gesproken zou ik mij daar niet over uitspreken als ik iemand te zwaar vind want dat is mijn mening en die dring ik niet aan anderen op!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:31

maar als ts aangeeft dat het paard in begin/half november 3 word, waarom dan door blijven zeuren? 1 keer is wel genoeg en daarbij ts zal zelf wel het beste weten wat haar paard aan kan en wat niet

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:33

we weten jou punt, nou ga het volgende topic maar even verzieken!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:34

Showtime_ schreef:
Ik wil toch ook nog even reageren op Calanddra die duidelijk van geen ophouden weet. Jij vind het slecht voor mijn paard dat ik te vroeg begin en daarmee mijn paard verpest.. Ik vind dat jij te zwaar bent voor jouw paard en eerst wat kilo'tjes af mag vallen voor je er weer opgaat.. zoals ik eerst wat maandjes van jou zou moeten wachten voor ik erop ga.. waar ligt de grens van leeftijd en waar ligt de grens van gewicht? Daar valt over te twisten en iedereen heeft daar zijn eigen ideen over en normaal gesproken zou ik mij daar niet over uitspreken als ik iemand te zwaar vind want dat is mijn mening en die dring ik niet aan anderen op!

_O-

ja en dan ook nog met meerdere personen op een paardje gaan zitten!!
Foei!!!das pas slecht voor een paardenrug! }>

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:35

Showtime_ schreef:

Mijn pony zijn gewicht zit rond de 500-600 kilo, ikzelf weeg 70, en ja, ik heb overgewicht. Bedankt dat je het er nog even inwrijft ;)
Als je het uitrekent is dit maar 14 procent van zijn gewicht (als hij 500 kilo zou wegen en geloof me, dat is echt wel meer). Dus hoe jij hieruit kan halen dat ik te zwaar ben????

Beetje triest om persoonlijk aan te vallen terwijl dit niks met dit topic te maken heeft.

Calanddra

Re: Showtime voor het eerst onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:35

funnyhorses: voor 1 foto ja :') arm arm paardje heb ik toch O:)

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:36

Calanddra schreef:

en voor ts is het ook maar 1 moment geweest!
dus kom maar op met je grens pffff

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:37

Showtime_ schreef:

;)

Je hebt een prachtig paard waar je vast veel van gaat genieten!

Calanddra

Showtime_ : ik zeg helemaal nergens dat je je paard verpest. Hij ziet er super uit (heb ik al eerder gezegd), je moet niet alles wat ik heb gezegd op jezelf betrekken, meesten waren gericht op reacties van anderen ;)

Ik zeg enkel dat ik het zonde vind, waarom perse nu erop? Er zijn nog zoveel meer dingen die je kunt doen en die paar maandjes zijn zo voorbij.

poetser

funnyhorses schreef:
Calanddra schreef:

amen

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:38

funnyhorses schreef:
Calanddra schreef:

Das niet waar, ts wil er 1/2x per week op stappen ;)

Vind het goed van je dat je het hierbij houdt (als je dan toch nu verder wilt gaan) en het niet nog vaker gaat doen. Dat zie je namelijk ook steeds meer.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:39

Calanddra schreef:
Showtime_ : ik zeg helemaal nergens dat je je paard verpest. Hij ziet er super uit (heb ik al eerder gezegd), je moet niet alles wat ik heb gezegd op jezelf betrekken, meesten waren gericht op reacties van anderen ;)

Ik zeg enkel dat ik het zonde vind, waarom perse nu erop? Er zijn nog zoveel meer dingen die je kunt doen en die paar maandjes zijn zo voorbij.

ben je nu nog niet weg ;)!
het horsemanship topic zit hier niet hoor!

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:39

KUNNEN WE NIET MET Z'N ALLEN STOPPEN???? EN GEWOON VROLIJK EN SOCIAAL VERDER GAAN?? TS WEET NU IEDER Z'N MENING ONGEVEER EN DIE BESLIST ZELF WEL WAT ZE ER MEE WILT DOEN!!!!!

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 15:40

Nu gooi je je eigen glazen in Calanddra!
Ik vind niet dat ik te vroeg begin jij vind niet dat je te zwaar bent.. Nu kan ik uren doorgaan waarom ik het dan wel niet zou vinden maar weetje, DAT IS NIET BELANGRIJK!

Snap je het nu dan misschien?

Leuk dat jij het goed vind dat ik het daarbij houd maar weetje sinds ik jouw profiel heb gezien en dat gebrabbel heb aangehoord
boeit het me werkelijk niks wat JIJ ervan vind..

snap-e-vous?

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 15:40

DDW1190 schreef:
Calanddra schreef:

ben je nu nog niet weg ;)!
het horsemanship topic zit hier niet hoor!

amen!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:42

Ik moet ontzettend op mijn handen zitten....!!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:44

Ik heb overgewicht maar ben zeker niet te zwaar, daar zijn ook regeltjes voor ;)

Ik begrijp best dat je niks van me wil aannemen, moet je zelf weten ;) maar ik mag best mijn mening geven en op anderen reageren. Daarvoor is het een openbaar forum.

En voor DDW1190: ik doe helemaal niet aan natural horsemanship :Y) ja ik rijd weleens zonder iets, maar rijdt ook dressuur, sprongetje, buiten. Heb niks tegen bit, zeker niet, maar ook niet tegen bitloos. Dus hoe jij erbij komt dat ik daaraan doe :+

Maargoed, zal jullie een plezier doen en t topic verlaten. Ik ben niet degene die t topic verziekt, dat zijn jullie zelf door zo fel te reageren. Ik ben overal netjes gebleven en mijn mening netjes onderbouwd, blijkbaar wordt dit niet gewaardeerd :Y)

Marlyy

wauw, prachtig paard!
ziet er vriendelijk uit en paard vind het ook leuk zo te zien :)
hoop nog meer van jullie te zien!

funnyhorses

ik vind het nu zelfs hylarisch worden hahaha
Hee ts je paard gooit nu al grote ogen bij iedereen hahaa jij gaat het wel redden met die prachtkanon van je!
Hou ons op de hoogte van zn ontwikkelingen met rijden,vind ik heel leuk om te volgen!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:47

en Callandraatje zeker mag je je mening geven!Maar jij smeert gewoon je mening onder een ander zn neus en dat komt gewoon niet goed over!
Daarmee doelde ik al eerder op die horsemen mensen,ze bedoelen het goed maar dat onder de neus smeren daar word ik dan zooo moe van!
Alsof hun dé paardengoeroe zijn en wij allemaal een stelletje beklopten!
Mening geven prima,maar niet zo door leuren.........

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 15:52

Jeetje wat een gezeik hier weer. Een beter milieu begint bij jezelf dus? Dus wat dacht iedereen ervan zich gewoon bij zichzelf te houden.
TS is trots op haar paard, wat absoluut begrijpelijk is, en wil dit graag aan iedereen laten zien.
Er is op het paard in kwestie gezeten. Kan je niets aan veranderen en is ook niet aan anderen om te veranderen. Vind je dat wel, kan je dan ook gelijk zorgen dat de complete wereld veranderd?

TS, geniet met mate van dit prachtexemplaar. Vele mensen zullen nu en later jaloers op je zijn en dan krijg je zulke reacties.
Hele dikke huid creeeren en onthouden dat het JOUW paard is ;)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 16:07

Gezellig weer, en het is nieteens HAW... :n Ben het eens met LovingTweety,
Zoals ik in je eerste topic over hem al heb gezegt; een vreselijk machtig kwijlpaard heb je! :+:
En ik vind dat je prima bezig bent hoor, het is geen sprieterige 2 jarige meer en hij vind het zo te zien helemaal niet erg, en van 1 of 2 keer per week een paar minuten stappen gaan ze ook niet meteen dood..

Ik moet zeggen, ook hier kwam het weer aan bod en in een ander topic ook, ik vind dit beter dan met 2 jaar inrijden en dan weer het land op eigenlijk..
En het is zo grappig dat mensen de vergelijking met Quarters en renpaarden niet wil maken, terwijl het allemaal paarden zijn, ongeacht de sport die ermee beoevend word.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 16:20

Ja mijn god zewg.
Nu weten we het wel hoor.

Mijn mening... zolang je het zo op deze manier doet en jij denkt dat het kan wie ben ik om te zeggen dat het niet kan.
Jij kent je dier het beste.
En met de een kan je eerder lichamelijk en geestelijk beginnen dan de ander.
Ik ben met mijn paard ook rond 3 jaar begonnen.
Hij is een sterke brutale vrolijke ruin die zich nergens wat van aantrekt.
Hij vind het heerlijk om wat te mogen doen.

Paard van een vriendin van mij was een reus en echt nog een puppie, die moest wat langer wachten.

Zo aan de foto's te zien vind die van jou het ook niet echt vervelend.
Nee joh lekker die aandacht, lekker gekroelt worden...

Ik vind het een leuk dier TS en je komt er vast wel!
Succes met je paard!

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 16:22

Ik moet even kwijt dat ik verliefd ben op jouw paard! Zucht.... Hoop dat je nog heel veel plezier met hem mag beleven. Het is echt al een hele bink voor zijn leeftijd en zo lekker koel in zijn koppie.

faya86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 16:27

Erg jammer dat hier zo gekat wordt

ts: errug mooi paardje en goed dat je het rustig aan doet
en boejend dat het een maandje voor zijn 3e is

Calanddra: 21 en 70 kilo dan valt overgewicht wel mee hoor kijk 16 jaar en overgewicht tja
dat is anders