Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Showtime_ schreef:Ik wil toch ook nog even reageren op Calanddra die duidelijk van geen ophouden weet. Jij vind het slecht voor mijn paard dat ik te vroeg begin en daarmee mijn paard verpest.. Ik vind dat jij te zwaar bent voor jouw paard en eerst wat kilo'tjes af mag vallen voor je er weer opgaat.. zoals ik eerst wat maandjes van jou zou moeten wachten voor ik erop ga.. waar ligt de grens van leeftijd en waar ligt de grens van gewicht? Daar valt over te twisten en iedereen heeft daar zijn eigen ideen over en normaal gesproken zou ik mij daar niet over uitspreken als ik iemand te zwaar vind want dat is mijn mening en die dring ik niet aan anderen op!
Showtime_ schreef:Ik wil toch ook nog even reageren op Calanddra die duidelijk van geen ophouden weet. Jij vind het slecht voor mijn paard dat ik te vroeg begin en daarmee mijn paard verpest.. Ik vind dat jij te zwaar bent voor jouw paard en eerst wat kilo'tjes af mag vallen voor je er weer opgaat.. zoals ik eerst wat maandjes van jou zou moeten wachten voor ik erop ga.. waar ligt de grens van leeftijd en waar ligt de grens van gewicht? Daar valt over te twisten en iedereen heeft daar zijn eigen ideen over en normaal gesproken zou ik mij daar niet over uitspreken als ik iemand te zwaar vind want dat is mijn mening en die dring ik niet aan anderen op!
arm arm paardje heb ik toch

funnyhorses schreef:Calanddra schreef:funnyhorses: voor 1 foto jaarm arm paardje heb ik toch
en voor ts is het ook maar 1 moment geweest!
dus kom maar op met je grens pffff

Calanddra schreef:Showtime_ : ik zeg helemaal nergens dat je je paard verpest. Hij ziet er super uit (heb ik al eerder gezegd), je moet niet alles wat ik heb gezegd op jezelf betrekken, meesten waren gericht op reacties van anderen
Ik zeg enkel dat ik het zonde vind, waarom perse nu erop? Er zijn nog zoveel meer dingen die je kunt doen en die paar maandjes zijn zo voorbij.
!DDW1190 schreef:Calanddra schreef:Showtime_ : ik zeg helemaal nergens dat je je paard verpest. Hij ziet er super uit (heb ik al eerder gezegd), je moet niet alles wat ik heb gezegd op jezelf betrekken, meesten waren gericht op reacties van anderen
Ik zeg enkel dat ik het zonde vind, waarom perse nu erop? Er zijn nog zoveel meer dingen die je kunt doen en die paar maandjes zijn zo voorbij.
ben je nu nog niet weg!
het horsemanship topic zit hier niet hoor!

maar ik mag best mijn mening geven en op anderen reageren. Daarvoor is het een openbaar forum.
ja ik rijd weleens zonder iets, maar rijdt ook dressuur, sprongetje, buiten. Heb niks tegen bit, zeker niet, maar ook niet tegen bitloos. Dus hoe jij erbij komt dat ik daaraan doe 
Ben het eens met LovingTweety,