Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sannnn schreef:Wat ik alleen niet zo goed snap, misschien dat iemand mij dat uit kan leggen, is dat er bv. van de L2 4 van de 20 doorgaan en van de L1 4 van de 60. Bij wijze van spreke.. De echte getallen weet ik niet. Maar zelfde is bij de M1/ M2... Of bij de B, die is nog groter.
Waarom doen ze niet dat een bepaald percentage door mag? Of is het zo dat op een kampioenschap voor elke klasse bv. 26 plaatsen zijn en die vol moeten.
Lin_sOnaldO schreef:Sannnn schreef:Wat ik alleen niet zo goed snap, misschien dat iemand mij dat uit kan leggen, is dat er bv. van de L2 4 van de 20 doorgaan en van de L1 4 van de 60. Bij wijze van spreke.. De echte getallen weet ik niet. Maar zelfde is bij de M1/ M2... Of bij de B, die is nog groter.
Waarom doen ze niet dat een bepaald percentage door mag? Of is het zo dat op een kampioenschap voor elke klasse bv. 26 plaatsen zijn en die vol moeten.
Ze berekenen dit aan de hand van het aantal combinatie's dat in die klasse startgerechtigd is. Dus niet aan het aantal wat meedoet bij de selecties.
Dat wil in jou voorbeeldje zeggen dat er dus een hoop ruiters in de L2 niet aan de selecties deelnemen.

Lin_sOnaldO schreef:@ Sannnn : Klopt inderdaad in Putten, gezellig! Moet rijden rond half 8 ongeveer dacht ik.. mooie tijd dus!
Waar moet jij heen, Nijkerk dan zeker
Altijd wel leuk! Dus zie ik je misschien wel. Ben je wel lekker als laatste bijna of niet. Vind ik altijd wel fijn als je als laatste zo ongeveer moet.