floorcello schreef:WAUW!!!!
hij is ECHT gaaf!!!!
Dankje!

Hij is ook ECHT gaaf en ECHT lief!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
faya86 schreef:wat een super lekkerding
is idd de droomhengst die een meisje kan hebben (in in inder geval)
veel succes alvast volgend jaar
wij hebben een lusitano hengst en dat is de meest makke hengst die
ik ooit heb gezien als mijn neefje van 3 erop zit loopt of staat ie te slapen
echt super schattig
Marilla schreef:Echt een super mooi paard is dat zeg! Je hebt hem ook leuk aan het lopen!
Ik zag deze foto's en ging even in je profiel spieken. Jij bent ook echt een mooie meid en je hebt echt een knappe vriend en leuk hondje.. Sommige mensen hebben echt veel geluk he
LecyTinker schreef:Marilla schreef:Echt een super mooi paard is dat zeg! Je hebt hem ook leuk aan het lopen!
Ik zag deze foto's en ging even in je profiel spieken. Jij bent ook echt een mooie meid en je hebt echt een knappe vriend en leuk hondje.. Sommige mensen hebben echt veel geluk he
Helemaal mee eens... En hoe lang zijn jou benen? Zie je op je paardje van 165 zitten en dan denk ik, wow, past perfect. Maar dan zie ik je op je paardje van 145 zitten en dan denk ik hetzelfde. En dan op je nieuwe zwarte held en dan weer hetzelfde. Ben jij een van die mensen die gewoon op elk paard past? Uitschuifbare benen ofzo?
Vincy schreef:Jap..... Dit is met recht een Black Beauty!!!![]()
(Haha zelfs mijn vader vind dit een geweldig mooi paard, en die heeft verder niets met paarden;-))
Heb nu al een paar keer je topic gezien met dat geweldige paard van je... en moest het nu gewoon kwijt. Hij is echt GAAF!![]()
![]()
![]()
Heel veel succes gewenst met je topper!
sabina1998 schreef:Lekker beest!!
Maar.. Ventje??
Ik had een stoere leuke naam verwacht!