Shanna wat fijn dat je weer een nieuw paardje hebt meid! Je hebt het verdient Jullie zijn een leuke combinatie, erg mooie merrie ook
Disneyland schreef:Gaat vast helemaal goedkomen met jullie 2! Iedereen bedankt weer!Kiwiko en Katja: ze kan idd erg fijn galopperen
Erg netjes weer, Shan.Ziet er top uit, jij kan gewoon rijden dus daar ga ik geen woorden aan vuil maken.Leuke combinatie zijn jullie en ik ben heel blij voor je dat je een nieuw paardje gevonden hebt!
Wat een knap dier Super dat je dit paard nu ter beschikking hebt ! Succes samen, jullie vormen nu al een erg leuke combinatie
Oh hier ook nog een berichtje van mij tis een mooi dier shanna, daar heb je toch weer mazzel mee Of zoek je ze uit op mooiheid??? gekheid Veel plezier met dit nieuwe paardje en jullie zullen vast snel gaan op concour
shanna !!wat leuk een opvolger! ziet er goed uit, maar wel jammer van vajnic. succes met deze topper,
Liezel1 schreef:Meteen maar even een nieuwe vraag dan:Wanneer komt het volgende topic? Speciaal voor jou mijn mams meegesleept Haha nee grapje, ik wilde zelf ook graag nieuwe foto's.[RIJ-ITP] Windevrouwe (v. Future) @ dressuur, balkjes en springen...