Of je moet niets drinken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Of je moet niets drinken
Drinken doe ik sowieso niet 

MamaMiesje schreef:waypoint schreef:haha, daar bedank ik toch voorVorig jaar was ik namelijk gebracht maar als ik het goed heb dan is aan de overkant van het military terrein toch de parkeerplaats?
Daar mag je alleen parkeren als je een VIPkaart hebt
Vorig jaar heb ik er totaal niet op gelet maar waar ga ik dat ding parkeren? 

Als toeschouwer is dat nooit verkeerd. Voor de paarden wat minder...
Ik was van plan met de auto te gaan, maar ik heb ook geen zin om dan het laatste stukkie weer met de bus te moeten. Is er vanaf een station in de buurt een goede verbinding naar Boekelo?

) er gaan vanaf Enschede CS gratis bussen naar Boekelo. 
MLoeser schreef:hihi, ik zou heel graag willen en ben de afgelopen 2/3 jaar ook steeds geweest, maar ik heb dit jaar geen vervoer (is het te bereiken per OV) en geen vriendin die meewildus dat is jammer.
In Enschede rijden speciale bussen heen en weer terug an Boekelo

Auto vind ik fijner (en goedkoper!), maar ik wil idd ook niet lang in de file staan ofzo 
Bij Enschede CS kun je de auto niet neerzetten, dat is alleen als je met bus of trein komt. De auto parkeer je bij het Rutbeek of in Beckum (raad ik aan), andere keus heb je niet. Vanaf daar pendelen de bussen op en neer. Is maar een klein stukje en prima te doen hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik al vanaf klein kind met de fiets ga.... Maar ja das voor jou beetje erg ver