Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
onley schreef:Britt_Sisi schreef:
ik zou zeggen
ga je gang , ik hou je niet tegen
eigenlijk zal het me een hol schelen ik heb medelijden met die pony's
en verder is het niet mijn verantwoording dus ik zal er ook verder niks mee doen of aan doen
zo een mensen hebben oogkleppen op en zien enkel centjes onder het motto boh het loopt toch wel lekker he![]()
maar hoe de paarden eraan toe zijn boeit ze geen flikker![]()
ik reeg me niet eraan op zolang mijn knol niet hoeft te leiden boeit het me dus geen hol
en zadels worden maar zo ver mogelijk naar voren gelegd op de schoft omdat ze denken dathet zo hoort
en als ik eerlijk mag vind ik de persoon op die bonte eigenlijk te zwaar en die jongen te groot enz enz
maar goed ik wil hier niks verzieken
ik heb me al uitgekotst
Viteske schreef:Fjordenpaard!
ben daar ook 2 keer op kamp geweest 1e keer Irene,(is ze er nog?)
2e keer Dolce,
rit op Renka echt een super fjordje!
was niet van plan om er heen te gaan, maar nu ik die IJslander hengsten zie.Oei![]()
Doen ze daar wat mee behalve fokken?
cp112 schreef:Heb het maar een enkele keer gelezen, verder is zo'n beetje dit hele topic slowchat wat volgens mij niet is toegstaan.
Maargoed, ik heb ook niet ergens gelezen dat er normaal op gereageerd word over het roken oid dus dan denk ik, wanneer het maar vaak genoeg gezegd wordt, misschien drinkt er dan eens iets door.
Suuskipje schreef:Ik lette goed erop of mandy het nog naar haar zin had en dat was zo, heb haar geen enkele keer aan te hoeven sporen en ze ging op een gegeven moment zelfs nageeflijk en los lopen terwijl ik daar vrij weinig aan deed.
Suuskipje schreef:asjeblieft
Snippie
Dat kan kloppen dat ze moeite moesten doen voor een zadel want snip is heel wat kilo's aangekomen