Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pannie schreef:ik ben gisteren op de veulenveiling in brabant (oirschot) geweest en het viel niet mee hoor! het duurste veulen ging voor 9.750 de deur uit! mensen durven echt niet te bieden..zoveel veulens waar t gewoon lang duurde voor de minimum prijs voor geboden werd!
Henkjan schreef:peetje82 schreef:50 000 € voor Edelglans, jemig!!!
Verder varieren de pijzen behoorlijk, zitten een paar uitschieters bij, maar de rest is volgens mij wel minder!!!
Als ik me niet vergis is dit veulen samen met nr.3 gefokt door een bejaard echtpaar zonder kinderen. Vorig jaar hadden ze ook al de veilingtopper!
.. Reuze benieuwd Vond het op de dvd een aansprekend veulen. wonderboy schreef:En jahoor, weer een neiuwe aanwinst. Westpoint x Jetset.. Vind hem op de video niet meevallen maar op de veiling scheen ie wel goed te lopen.
Nikka schreef:wonderboy schreef:En jahoor, weer een neiuwe aanwinst. Westpoint x Jetset.. Vind hem op de video niet meevallen maar op de veiling scheen ie wel goed te lopen.
Ik vond dat hij op de veiling zich niet erg toonde.
Zaten wel een paar knappe dieren bij, die redelijk prijzen haalden. Het leek dramatisch te worden maar na de pauze werden de prijzen beter.
Ben benieuwd als hij binnekort arriveert
Westpoint zelf heeft ook bij ons in de opfok gestaan, dus wie weet evenaard hij zijn vader wel