Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MiniMouse schreef:Ollie23 schreef:Mooie foto's idd. Ook de steigerfoto's. Het enige wat ik me afvraag is waarom je je paard op commando wilt laten steigeren op het moment dat je er op zit. Misschien heb je hier een duidelijke reden voor, maar ik begrijp het niet zo goed...
Om dit soort fotos te krijgen![]()
![]()
![]()
Erg gave fotos hoor, heerlijk zo door het water!
Wat de TS verder uitvoert kwa belasting met het paard laat ik mij niet over uit
KiWiKo schreef:Yeyo schreef:Dat slaat al helemaal nergens op, punt 1 zie ik geen maanlicht, punt 2 kijk ik echt wel verder.
maar om nou meteen tekeer te gaan dat dat paard niet mag steigeren en te zeggen dat ze er niet trots op hoeft te zijn, dat vind ik echt volkomen belachelijk.
tuurlijk is het niet verstandig om het paard te laten steigeren, het is ook niet verstandig om door rood te fietsen.
ze zegt toch zelf dat ze het niet altijd doet?
pfffffffff al die ophef over een stomme (mooie) foto.
tuurlijk slaat het nergens op![]()
ik zeg alleen dat ik geen steigeren wil bij een jonkie..........
en ik daar zeker niet trots op zou ziijn...........
geweldige foto's hoor absoluut............ bij mensen die nul comma niks van paarden en hun beleveingen begrijpen......

KiWiKo schreef:@muiske...............
ik heb menig paard het steigeren af moeten leren, daarom is in mijn ogen het steigeren aanleren niet in het basispaket "wat moet een paard kunnen" meegenomen.
dat is de reden waarom ik niet blij ben met steigerfoto's......... het heeft voor mij geen toegevoegde waarde, slechts waarde vermindering........
want ik wil geen steigerend paard

niet mijn ding