Vajnic in Z-outfit door Amanda! - verkocht, update p4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska

Re: Vajnic in Z-outfit door Amanda! - verkocht, update p4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:45

Wat ontzettend naar? Is 'ie zomaar onder je kont vandaan verkocht, of zag je het wel aankomen?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 10:46

Het was niet geheel onverwacht, maar het afscheid wel.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:48

Wel vreemd dat de eigenaren je dan niet verwittigd hebben, zodat je toch op zijn minst een afscheid kon nemen. Beetje weinig respectvol, ook al wist je dat hij verkocht werd.

In elk geval wens ik je veel succes in je zoektocht naar een nieuw diertje om te trainen..

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:53

Jeetje niet eens een afscheid :-( weet je toevallig waar hij naartoe is dat je em nog is kan opzoeken?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:56

Jammer hoor, ik hoop dat je gauw een leuk nieuw talentje vind.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 10:56

Munchen, geloof ik. Hoe en wat weet ik niet, dus opzoeken zal er niet inzitten.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:58

Wat jammer Annash, jullie waren een leuke combinatie :(:)

Dat zal altijd wel het risico zijn van het rijden van paarden voor een ander :\

Op zoek naar een nieuwe topper dan maar :-) (misschien kun je die eigenwijze Jim van Amanda wel even naar de Z rijden ~~}> :D )

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:59

Jeetje... en ik vond jullie zo'n ontzettend sympathieke combinatie, met zoveel potentie!

Het lijkt wel alsof het erom te doen is; je rijdt een paard naar een mooi niveau, en als je eindelijk jezelf kan overtreffen wordt hij verkocht... Heel vervelend voor je!

Hoop ook dat je snel een ander leuk paard vind om te rijden!

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:01

Caesar schreef:
Jeetje... en ik vond jullie zo'n ontzettend sympathieke combinatie, met zoveel potentie!

Het lijkt wel alsof het erom te doen is; je rijdt een paard naar een mooi niveau, en als je eindelijk jezelf kan overtreffen wordt hij verkocht... Heel vervelend voor je!

dat is nu eenmaal het lot van een ruiter zonder eigen paard e. Hoewel ik de afhandeling hier wel niet 100% eerlijk verlopen vind.

skyez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:04

wat verschrikkelijk poedersuiker voor je..
jullie waren echt een hele mooie combi!!!
suc6 met een nieuw paardje zoeken!
greetzz

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:05

Heel veel sterkte ermee :(:)

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:07

bulck schreef:
Caesar schreef:

dat is nu eenmaal het lot van een ruiter zonder eigen paard e. Hoewel ik de afhandeling hier wel niet 100% eerlijk verlopen vind.

Precies, dat vind ik dus ook. Vind dat ze op zich ook meer rekening met je hadden kunnen houden door op zijn minst afscheid
te laten nemen. Hun verdienen toch aan je doordat je het paard zo fijn opgeleert hebt.
Mijne is ook geen Z, maar knopjes van het M doen het hoor :+ Dus als je je verveelt...
Nogmaals sterkte, ik vind dit echt een domper voor je!!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:10

Wat vind ik dit rot voor je Shanna. Vooral de manier waarop. Hoop voor jou dat je ooit de mogelijkheid om een eigen paard te kopen zodat dit je niet weer gebeurt.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:11

Wat naar Shanna dat hij opeens weg is.
Hopelijk zie je hem nog eens op studioSport ofzo....dat zou wel gaaf zijn toch? :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 11:15

Allemaal al bedankt voor de lieve berichtjes al, jeetje, wat zijn jullie snel.
In principe ben ik wel weer op zoek naar een leuk paard, maar op het moment vind ik het allemaal nog erg moeilijk. Het is nog wat te vers. Vaj is en blijft een geweldig paard, 'mijn grote kleine vriend', zoals ik hem vaak noemde. Een paard van ruim 1.70, dat het liefst in mijn broekzak kroop, zowel om te knuffelen, als wanneer hij bang was. Ik heb een enorm mooie tijd met hem gehad. Ja, het is erg zwaar dat ik geen afscheid heb kunnen nemen, maar ik wil voorop stellen dat ik nooit trammelant of ruzie heb gehad met zijn eigenaresse. Ik ben erg blij dat ik hem heb mogen rijden, maar verdrietig dat ik mijn toekomstplannen met hem heb moeten cancellen.

Hopelijk heeft zijn nieuwe amazone veel plezier van hem.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:21

Zoals jij hem getraind hebt zal dat vast lukken!

jana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:24

Zeer spijtig dat ie ineens weg is!
Z'n eigenaresse had ik opzijn minst uit kunnen houden dat je het NK nog kon rijden!
Hoop dat je snel iets vind waar je fijn mee kunt gaan rijden.
SUCCES.

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:27

Wat naar voor je! Zo plotseling ook... Mooi dat je nog winst met hem hebt kunnen rijden in het Z. En misschien kun je hem opzoeken, als je dat zelf wil?

Succes met het zoeken naar een nieuw paard, je hebt helemaal gelijk dat je zegt dat er absoluut geen haast bij is.

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:45

Gos ik schrik ervan meid. Echt waar... het ging zo goed zeg met jullie en dan dit zonder afscheid te nemen... nee sorry kan bij mij niet door de beugel. Laat even de amazone hiervan op de hoogte brengen.

Sterkte ermee met verwerken van dit en hopelijk vind je straks toch weer een topper om mee aan de slag te gaan.

westerwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:20

Tjee dit had ik echt niet verwacht, heel veel sterkte Shanna :(:) !! Maar ik had wel eens gehoord dat je een paard niet 'mag' verkopen als je geplaatst bent voor de Hippiade, of is dat een hele oude regel?
Kan me voorstellen dat je dit allemaal even moet verwerken, maar ik hoop dat je toch weer snel een erg leuk paard aangeboden krijgt, want dat verdien je zeker!

Lilian_AapIe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:21

Jeetje, wat jammer, ik vond jullie altijd zo een mooie combinatie!!
Volgde je topics altijd!!
Ik hoop dat je snel weer een nieuwe topper onder het zadel hebt!!!!

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:23

Jammer zeg, zo'n sterk koppel met nog veel toekomstmuziek. Sterkte ermee! Hopelijk komt er snel weer een leuk paard op je pad.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 13:31

westerwind schreef:
Tjee dit had ik echt niet verwacht, heel veel sterkte Shanna :(:) !! Maar ik had wel eens gehoord dat je een paard niet 'mag' verkopen als je geplaatst bent voor de Hippiade, of is dat een hele oude regel?
Kan me voorstellen dat je dit allemaal even moet verwerken, maar ik hoop dat je toch weer snel een erg leuk paard aangeboden krijgt, want dat verdien je zeker!

Ik denk dat dat afspraken tussen mensen zijn geweest ofzo... lijkt me niet dat het een officiele regel is. :+
Maar dat geeft niet hoor, Vaj krijgt het vast goed en ik zal op den duur wel weer wat vinden. Heb een fantastische tijd met hem gehad.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:37

En kan je niet rustig zelf voor een eigen paard gaan uitzien, of is dat totaal niet aan de orde of binnen de mogelijkheden.

Ik rijd zelf ook paarden voor andere mensen, maar heb eveneens paarden van mezelf. Kwestie dat ik niet in een gat kom te vallen. Elk paard heeft toch een bepaalde klik en ze zien verdwijnen is nooit leuk.Als ruiter-eigenaar heb je toch de touwtjes zelf in handen.

Verder zal zo'n paard vast wel goed terecht komen, toch blijf ik het erg voor je vinden.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 13:39

Een eigen (volwassen) paard zit er momenteel nog niet in, nee. Ik studeer nog en ik werk wel, maar ik heb ook een auto die ik zelf betaal. Een paard kost veel geld en ik kan misschien de aanschaf betalen van mijn spaarcentjes, en onderhoud ook nog wel van het geld dat ik verdien, maar ik koop geen paard als ik deze niet de zekerheid kan bieden. Mocht ie naar de kliniek moeten of weet ik veel wat, dan wil ik dit kunnen betalen. Zo niet, dan komt er bij mij geen eigen paard binnen. Je paard is je vriend, je maatje, en daar heb ik alles voor over. Zolang ik hem/haar dit nog niet kan bieden, gaat het feest dus niet door...