Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caesar schreef:Jeetje... en ik vond jullie zo'n ontzettend sympathieke combinatie, met zoveel potentie!
Het lijkt wel alsof het erom te doen is; je rijdt een paard naar een mooi niveau, en als je eindelijk jezelf kan overtreffen wordt hij verkocht... Heel vervelend voor je!
Hoop ook dat je snel een ander leuk paard vind om te rijden!
bulck schreef:Caesar schreef:Jeetje... en ik vond jullie zo'n ontzettend sympathieke combinatie, met zoveel potentie!
Het lijkt wel alsof het erom te doen is; je rijdt een paard naar een mooi niveau, en als je eindelijk jezelf kan overtreffen wordt hij verkocht... Heel vervelend voor je!
Hoop ook dat je snel een ander leuk paard vind om te rijden!
dat is nu eenmaal het lot van een ruiter zonder eigen paard e. Hoewel ik de afhandeling hier wel niet 100% eerlijk verlopen vind.
westerwind schreef:Tjee dit had ik echt niet verwacht, heel veel sterkte Shanna!! Maar ik had wel eens gehoord dat je een paard niet 'mag' verkopen als je geplaatst bent voor de Hippiade, of is dat een hele oude regel?
Kan me voorstellen dat je dit allemaal even moet verwerken, maar ik hoop dat je toch weer snel een erg leuk paard aangeboden krijgt, want dat verdien je zeker!