hns schreef:Uhm, moest je zonodig meedoen?
Ik had ook graag meegedaan, máár mijn paard heeft nu eenmaal een aantal traumatische ervaringen opgedaan in een rijbak. Ik kan er overal mee rijden, maar in een bak is het gelijk paniek geblazen. Met de jaren mee is de angst al wat geminderd, maar zo een diep trauma is haast niet weg te werken.
Alleen omdat ik graag zou willen laten zien dat wij samen een bitloze dressuurproef neer kunnen zetten, zou ik dan zo egoïstisch moeten zijn om mijn paard erdoor heen te jagen? Is dat nou het goede voorbeeld geven?Paardrijden is een teamsport, als je paard niet mee kan doen kan de ruiter ook niet mee doen.
Wát een zeikers zijn jullie zeg... JA IK MOEST ZONODIG MEEDOEN en als en nog 30 hadden ingeschreven had de KNHS helemaal niet hoeven te twijfelen aan de noodzaak van bitloos dressuurrijden. Maar EIKELS zoals jij, met zogenaamde dierenliefde, hebben het grootste woord en presteren helemaal noppes nul niks met dit gezeik. Ik ben het nu beu en ga slapen. Ik was er, heb mijn best gedaan, jammer dat dit door sommigen niet werd gesnapt en gewardeert, maar ik WAS er WEL. Ik heb drie paarden aangeboden aan anderen, maar oh je, Ermelo was zoooo ver weg en niemand reed ineens dressuur met zijn bitloze knol.
BOKKERS staan al bijna sinoniem voor grote onzinfiguren zoals JIJ. Jammer, want dat doet de correcte en oprechte discussierder ernstig tekort.
Ps, mijn paard heeft heel wat meer traumatiser ervaringen dan de jouwe en daar is nu gewoon overheen! Klaar. Daar ben je een jaar mee bezig en dan is dat over... Bij mensen die daar mee om kunnen gaan natuurlijk, niet bij jou natuurlijk. Altijd die
K*Tsmoesjes van jullie, jullie durven niks, kunnen niet rijden en weten alles beter... Mooi toch, ga vooral lekker zo door. Wij, de mensen die voor de anderen hun nek uitsteken, door het vuur gaan en ondanks 20kilo overgewicht zich in zo'n dom apepakje hijsen terwijl we zelf ook weten dat het niet staat, WIJ zullen het werk wel doen hoor...
ZO!!