Het was een ramp... te weinig busjes en mensen die eeuwen moesten wachten...
koosie
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-09 19:17
poes schreef:
Het was een ramp... te weinig busjes en mensen die eeuwen moesten wachten...
maar mocht het weer niet goed geregeld zijn wat ik natuurlijk niet hoop is het lopend ook goed te doen. staan er ook bordjes op het station waar je naar toe moet ciska
oo nou ik kijk wel. ik prop me er gewoon in en anders lopen als lopen ook goed te doen is
x_spekkie_x
Geplaatst: 09-08-09 16:17
poes schreef:
Ik hoop voor jou dat de pendeldienst van en naar station dit jaar beter georganiseerd is
Die was vorig jaar echt een ramp. Ze hadden gewoon normale auto's ingezet met een Horse Event sticker er op. In deze auto's passen vier of zeven personen (weet ik niet meer precies). Maar dus geen busjes, zoals je zou verwachten. Er waren maar een paar auto's, die met het heen en weer rijden ook in de Horse Event file belanden. Waardoor het dus weer eeuwen duurde voordat die busjes weer terug waren op het station. Vorig jaar was er om 10.00u zelfs nog geen een busje op komen dagen, terwijl sommige mensen er al vanaf 9.00u stonden zodat ze op tijd op het terrein konden zijn. En toen de busjes kwamen had je dus het probleem wat hier boven staat, zodat het dus alsnog een uur duurde (als je mazzel had!) voordat je mee kon. Ik heb zelf tot twee keer toe een taxi gebeld. Nummer staat nergens, maar op een bord in de buurt had ik een nummer gevonden (van de bus of van de gemeente ofzo) die ik gebeld had en de dame aan de telefoon gewoon gevraagd om het nummer van een taxi bedrijf. Ik had aan mensen om me heen gevraagd wie er mee wilde met de taxi. Zo hadden we met zijn vieren een taxi voor 5 euro per persoon en kwamen wij tenminste nog op tijd bij het terrein aan
Wel stom dat er andere mensen waren die voor ons gewoon de taxi in probeerden te pikken. Pfff. Hallo? Bel dan zelf een taxi, muts
oef.. hoelang is het lopen van het station daar naar toe dan? heb zo'n gevoel dat het lopen wordt haha
rizo
Geplaatst: 09-08-09 19:05
ik ga dit jaar ook voor het eerst op een zondag ik zou 2 jaar geleden ook gaan maar toen was onze auto ineens kapot en kon het niet meer door gaan nou ben benieuwd hoe het is
Dat kan toch niet? Volgens mij kon dat vorig jaar niet....
angelique19
Geplaatst: 09-08-09 20:27
Hmm ik ga niet meer heen Jaren heen geweest, maar het wordt een beetje saai Ieder jaar hetzelfde . En ja er is altijd wel 1 ding anders Zoals vorig jaar met die zwarte paarden (die waarvan je bijna de naam niet uit kan spreken )
Maar het valt een beetje in herhaling. Imke Anky & Monty bijvoorbeeld. Precies hetzelfde als 2 jaar geleden. Jammer...
Maar wel een gezellig sfeertje daar.
Veel plezier
liiisette
Geplaatst: 09-08-09 20:28
Ik ga voor de 1e keer dus denk dat het dan wel leuk is!! weet tenslotte niet wat er gaat komen
Simoon__
Geplaatst: 09-08-09 20:30
nou wij konden vorig jaar gewoon kaarten kopen @ HE ..
ik heb er eentje in Deurne, geen idee of dat er ver vandaan is, maar ben toch met de auto dus maakt niet zoveel uit. Vorig jaar waren er best veel standjes ja, heb me alleen wel te pletter geergerd bij de stand voor honden enzo, sjees wat een domme mensen stonden daar zeg.
angelique19
Geplaatst: 09-08-09 21:18
iemand trouwens enig idee hoe het verder is afgelopen met Leo. Annemarie deed toen dat bonte paard op H.E
x_spekkie_x
Geplaatst: 10-08-09 07:34
lovekoos schreef:
oef.. hoelang is het lopen van het station daar naar toe dan? heb zo'n gevoel dat het lopen wordt haha
Volgens Google Maps is het 3,3 km en 40 minuten lopen van het station in Deurne naar het Horse Event terrein (Bruggenseweg 11).