GEWELDIGE Paardenblooper. Echt de KPN reclame, en nou?
Ik heb helemaal in een stuip gelegen om de kameel uit Brabant van Frannik, vooral het "doe de kameel ooh yeah" en het geërgerde gezicht van de ruiter deed het m
Tranen over mn wangen met de blooper van Nicky2, (voltigeduik) hoop dat haar neus ondertussen weer rechtstaat trouwens...
En Paus Johannes van Kim14 vind ik ook super, mede door het geweldige commentaar erbij!!!
Heb ergens nog een fotoblooper en ga m nu eens zoeken dit is leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Anoniem
Geplaatst: 29-05-09 23:47
Nicky2: Wat ben je daar nou aan het doen hahaha.
iingee: Knap dat je bent blijven zitten!
MarloesXpaco: Als instructrice ben je nooit veilig.
MissToseland: Zooo, die had zin in een modderbad!
Whinnylando
Geplaatst: 30-05-09 00:07
Niet de meest spectaculaire foto van deze actie, maar heb helaas geen andere.
Dit paard had al vaker een ritje langs dezelfde route gemaakt, deze ene keer, net toen er foto's voor de hoefslag gemaakt werden flikt hij dit. Raakt per ongeluk met 1 been over de rail en draait (letterlijk) helemaal door. Heb wel tig rondjes gedraaid voor hij stil stond en ik hem voorzichtig weer uit de rails kon laten stappen.
Geweldig dat er weer een bloopertopic is! Heb echt in een scheur gelegen om sommige foto's, die van die voltige en boven aan deze bladzijde van de grond kussen. Echt geweldig! Als het goed is heb ik er ook nog wel een paar
xannemijn
Geplaatst: 30-05-09 11:08
Jaren geleden heb ik foto gemaakt van me vriendin (ik mag deze foto plaatsen van haar)
Hahahaha die Fjord van Leentje! Het lijkt wel of die aan het dansen is! Dat filmpje van koudbloedkim, brrr ik schrok wel, maar later kwam er stiekem ook wel een glimlach En hahahaha Melanie met die foto in de boom Heerlijk dit topic!!
Laatst bijgewerkt door Winged op 30-05-09 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max twee ter illustratie, anderen in link aub
wake_up
Geplaatst: 30-05-09 14:50
Black Boy en ik hadden springles, en hij weigert nogal snel. Op het laatst was het Kruisje verandert in een steiltje, waarbij we een lijn van 3 hindernissen moesten rijden. Lijnen vind hij erg moeilijk, en je raad het al; het ging niet zoals het moest Hier weigerde hij (waar ik niet op had gerekend), maar hij besloot toch te springen