Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ozzyhorse schreef:Hallo, ik ben een nieuwe bokker. Ook uit de Friese wouden. Ik ben ook met deze zaak bezig, met nog een paar mensen.
Helaas geen goed nieuws tot nu toe, ponies staan er nog steeds misarabel bij en met de regen van vandaag staan ze tegen de avond in een drekpoel. Met lege magen en dikke wormenbuiken. Ribben steken er uit, en ze hebben puntkonten en erg mager op de rug. Een paar zijn verhaard, maar de zwakken niet.
Er wordt nog steeds aan gewerkt om ingangen te vinden bij instanties.
Verder zullen er op deze site geen foto's worden neergezet, ik hoop dat anderen dat ook niet doen. Wel gaan we met drie man op stap om foto's te maken. Verder hierover ook geen mededeling voor we de foto's echt hebben.
Ik heb nog dit verzoek, mocht je in de buurt wonen daar, hou het praat over dit onderwerp bij de paardenboer uit de buurt. Als hij weet van evt acties gaan die alleen maar moeilijker worden.
Maar ik zeg nog wel even dit. Het is echt schandalig dat de beesten nog niet in beslag zijn genomen.
Hawai schreef:Ik zit met tranen in mijn ogen het laatse berichtje van Ozzyhorse te lezen, tis toch vreselijk om toe te moeten zien dat deze paardjes zo aan het lijden zijn en niemand er iets aan doet.
Mijn duimen draaien nog steeds hoor, tis dat ik aan de andere kant van Nederland woon want anders had ik jullie met alle liefde komen bijstaan en willen helpen waar ik maar kon.
Anouk_Leroy schreef:ehm.. ik heb niet het gehele topic gelezen en het kan dus zijn dat deze vraag al eerder gesteld is, maar zijn deze dieren te koop? zou de eigenaar ze willen verkopen? is er niet een kleine kans dat er mensen zijn op bokt die na een aantal foto's (die geloof ik (nog) niet gepubliceerd mogen worden?) niet onwijs begaan zijn met deze dieren? Stel nou dat er weinig gebeurd... of helemaal niets.. is dat niet een oplossing?
Even een hele gekke gedachte misschien, maar dat kwam gelijk in me op!
) en een hoefsmid die de hele kudde op zijn kosten bekapt.... (niet dus...).