ik vind het fantastisch wat je al bereikt hebt met je lastige merrie

Ik ken het helaas maar al te goed en Wienna en ik zijn nog niet zo ver

Ik vind het goed dat je ook deze foto's laat zien op bokt!!
Toppers zijn jullie, heel veel succes in het Z!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

unamie schreef:Dit paard heeft imo een flink spierprobleem
Vooral de voorhand is dramatisch
Paard kan niet vanuit de schouder naar voren bewegen
Ziet er daardoor opgekropt uit, en paard kijkt ook niet blij
Vind het geen happy-athlete!
ws is het paard ooit eens gevallen/uitgegleden/vastgelegen in de box etc.
Voordat je verder traint kun je beter eerst de spierproblemen op laten lossen
Dat is ook veel eerlijker voor het paard, en het laat zich dan ook veel fijner rijden
Janski schreef:Zwieke daar bedoel ik mee dat de TS er ook voor had kunnen kiezen om een aantal foto's er niet neer te zetten en er nog 3 foto's van het uitstappen bij had kunnen doen en nog een van "der mooie hoofje"
Dan had je een heel ander beeld gehad.. en ik denk (weet) dar er mensen zijn die alleen de mooie momenten laten zien en dus dan alleen oooh en aahhhh als reactie krijgen. De TS geeft een open beeld van een stuk trainning met het paard.
Dat we dan even een onderhals zien en wat spanning sja .. so what? Dat weet ze allang geloof ik
Nou ik vind dat de TS op de goede weg is hoor, zoals ik hoor wil ze ook enkel alleen het beste voor haar knolletje en zo moet dat he! Gewoon blijven doorgaan en leren, dat is de boodschap

Komt vast goed! Succes! unamie schreef:Dit paard heeft imo een flink spierprobleem
Dat is ook veel eerlijker voor het paard, en het laat zich dan ook veel fijner rijden
)
Zolang je maar vooruit gaat, toch? En die oprichting komt wel goed, zolang je lekker door blijft trainen, zoiets heeft ook tijd nodig.
Anoeska schreef:unamie schreef:Dit paard heeft imo een flink spierprobleem
@ unamie: Heb jij dit verhaal ergens onder he copy-paste knop klaar staan ofzo? Elke keer als ik een post van jou lees bij HAW / ITP dan staat er naganoeg hetzelfde. Altijd hetzelfde riedeltje over vallen, vastliggen en spierproblemen.![]()
en generaliserend

Viennanova schreef:@Unamie: Dat jij dit zomaar van een paar fotoootjes kunt zeggen, zonder het paard ook maar een pas irl hebben zien lopen, dat zegt voor mij al genoeg. 'Happy athletes'....alsof paarden altijd zin hebben om met de oortjes erop te lopen, en blij uit hun smoeltje te kijken....