Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liezel1 schreef:Die paarden waar ik het over had zijn ijslanders, ongeveer de grootte van een haflinger. Voor die paarden kreeg je €100,- bij de slacht. TS heeft nog 3x zoveel gekregen... Vind dat best een fors bedrag, €300,-.
ThePast03 schreef:Vind je het erg dat ik er niets meer van begrijp?
Jullie weten al 2 jaar dat de pony weg is:
[VVDD] Een jaar weg, een jaar in Engeland.
Ook in andere posten lees ik dat jullie deze pony gewoon aan deze manege verkocht hebben?
Niet leuk dat je niet eerlijk verteld is dat de pony naar de slacht is gegaan (gezien de pijn die ze had volgens jouw eigen post wel zo fair naar het dier toe lijkt me) maar je vond het toendertijd blijkbaar ook prima dat ze naar Engeland is gegaan.
Denk niet dat je hier een zaak van kan maken.
levitrol schreef:De dierenarts heeft haar een half jaar middeltjes gegeven (midden in de winter!), maar niets hielp. Jet bleef jeuk houden. Het laatste wat mijn ouders en ik wouden, was dat Jet pijn zou hebben. De dierenarts zei dat Jet naar Engeland moest, voor jet was het beter, maar moest eerst ergens anders heen. (bakkeveen) Jet heeft daar een maand gestaan, ik ben 1x heen geweest. Toen ik hoorde dat ze weg zou gaan die maand.
levitrol schreef:Waarom niet? Hij heeft haar verkocht zonder het met ons te overleggen. Het was de afspraak wel, en dat wij de helft van het geld zouden krijgen(hebben we zelf ook gehad)
ThePast03 schreef:levitrol schreef:Waarom niet? Hij heeft haar verkocht zonder het met ons te overleggen. Het was de afspraak wel, en dat wij de helft van het geld zouden krijgen(hebben we zelf ook gehad)
Maar dan nog is dat 2 jaar geleden dat ze verkocht is en jullie wisten dat dus ook 2 jaar geleden volgens dat topic.
Je hebt er toendertijd geld voor gehad en bent er verder mee akkoord gegaan.
Als de pony inderdaad naar de slacht is gegaan vind ik het echt triest voor je en ik snap dat je daar verdriet over hebt.
Maar als de pony werkelijk zo'n jeuk en pijn had als je in dat andere topic verteld was het een stuk beter geweest als je ouders haar zelf naar de slacht gebracht hadden of laten inslapen.
Had jou ook twee onzekere jaren bespaard en het was een stuk eerlijker naar de pony toe geweest.
Sterkte ermee in ieder geval.
missblondie schreef:Nee, dat dacht ik dus ook al
En misschien kan je anders bij het haflingerstamboek vragen?
Want als je ouders en alles kan noemen, dan geven ze het denk ik wel