Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik hoor alleen maar positieve verhalen over haar bij toch wel een hoop gecompliceerde klachten bij diverse paarden. Heb zelf met twee verschillende paarden ook hele goede ervaringen. Ze is toevallig vorige week nog bij mijn verzorgpaard geweest en mijn eigen paard heeft ze een jaar geleden ook heel goed geholpen. Voor acute zaken bel ik ook mijn reguliere DA, maar bij langer lopende zaken of vage klachten (of als ik denk dat mijn paard een chiropractor nodig heeft) bel ik haar. Wat ik zo fijn vind aan een holistische DA is dat ze naar alles van en rondom het paard kijken, iets wat ik toch altijd weer mis bij mijn reguliere DA. Al heb ik ook een hele fijne reguliere DA tegenwoordig, hoor (is ook even een zoektocht geweest
). 

Sodeletuut schreef:Symptoombestrijding.. Dat kan het probleem dan toch nooit oplossen?
sammy: Haha
Inderdaad een behoorlijk gedoe! Dankjewel!!
siskeh schreef:Sodeletuut schreef:Symptoombestrijding.. Dat kan het probleem dan toch nooit oplossen?
sammy: Haha
Inderdaad een behoorlijk gedoe! Dankjewel!!
volgens mij kan symtoombestrijding zeker wel problemen oplossen...
of je lost het gevolg op, dus heb je er niet meer last van.
mmm even wat voorbeeldjes bedenken...
als je een been breekt stop je hem in het gips(voor mensen dan) in principe is dat ook symtoombestrijden.
maar je hoeft verder ook niets op te lossen(meestal)
hetzelfde geld voor de meeste antibiotica kuren ook...
het dood de "kleine beestjes" in je lijf, en vervolgens ben je verlost van ze, maar je hebt de oorzaak waarom je die kleine beestjes hebt gekregen niet aangepakt.
in vele gevallen hoef je dan ook niets meer te behandelen, maar als dat niet meer werkt, dan wordt het tijd voor een onderzoek naar de oorzaak.
en ik denk trouwens dat ik nog wel heel wat voorbeelden van symptoombehandeling kan noemen die ook zinvol zijn.
siskeh schreef:hetzelfde geld voor de meeste antibiotica kuren ook...
het dood de "kleine beestjes" in je lijf, en vervolgens ben je verlost van ze, maar je hebt de oorzaak waarom je die kleine beestjes hebt gekregen niet aangepakt.
in vele gevallen hoef je dan ook niets meer te behandelen, maar als dat niet meer werkt, dan wordt het tijd voor een onderzoek naar de oorzaak.
en ik denk trouwens dat ik nog wel heel wat voorbeelden van symptoombehandeling kan noemen die ook zinvol zijn.

Hopelijk werkt het!

Jeetje Carmen, dat is idd even schrikken! Het klkinkt allemaal wel logisch van de heup! (ik ben bij deze val geweest en ook de reactie van Misty daarna met rijden en kan het nu ook goed verklaren als de heup idd scheurtjes vertoont, dat Misty zo reageerde).
)